3. To jako vážně?!?

86 3 0
                                    

Najednou se zvedne Adéla a jde ho políbít?!? Cože?!?  Jak může mít taková fiflena takovýho kluka?!?  Achjo takže zase nic... :(
Jdeme z večeře do místnosti zvaná klubovna jdou tam i kluci.
Hmm co kdybych byla mrcha a prostě se ho snažila sbalit? 
Jo udělám to aspoň se pokusím.
" Ahoj já jsem Stefani ale říkej mi Stef. " " Ahoj ty jsi ta nová viď, já jsem Honza ". Bože s těma jeho očima mě viděl snad až do žaludku.  " Jo jsem ta nová... hele a za co tu seš? " " No kradl jsem auta a ty pak prodával a taky jsem věčně nebyl doma...a za co ty? "
" Já za to že jsem nechodila do školy. "
On kradl auta?  To by mě zajímalo jaký byl jeho největší úlovek,ale radši se ho ptát nebudu už tak se tvářil že se o tom dál bavit nechce. Tak jo Stef teď zkus nějaký balicí hlášky!
" Hele Honzo máš provaz? "
" Na co? " :D
" Že by jsme navázali vztah. " ;)
Bože Stef tohle bylo fakt trapný...
Rychle jsem utekla na záchodky a začala slzet ani nevím proč.
Najednou tam přišel Honza obejmoul mě a políbil.
Počkat fakt mě teď políbil??? 
" Víš Stef líbila ses mi hned co jsem tě viděl. "
Cože? Já snad sním :D
Pak mě zatáhl na záchodky a zamknul kabinku. 
" Stef seš si jistá že to chceš? "
Jasně že jsem řekla jo sakra on je tak úžasný
" Ano chci. "
Pak do mě pomalu vnikl. Chvilku to bolelo ale pak jsem si to užívala. Chtěla jsem ho tak moc. No byli jsme tam asi půl hoďky a pak jsme šli zpátky do klubovny. A samozřejmě Adéla se hned vyptávala kde byl atd.
" Víš Adél musíme se rozejít už miluju jinou. "
Nevěřila jsem svým uším nemyslela jsem si že se s ní kvůli mě hned rozejde. No asi spadla královně korunka.
" Honzo kdo to je a já přísahám že nepřežije! "
No chovala jsem se jako že nic a dál jsem si četla.  Díky bohu že neřekl že to jsem já.  Jenže Adéla si všechny holky nahoře vyzpovídala.
" Tak jo vy mrchy která z vás to je!??!"
Jasně že na mě přišla. A zkusila jsem to nějak vyřešit ale to prostě nešlo.
" Víš Adél nemůžeš ho nutit aby tě miloval..."
" Stefani ty do rána nepřežiješ to ti přísahám!! "
Začali jsme se zase prát,ale tentokrát na nás vychovatelka upřímně řečeno srala. Ale slyšeli nás kluci a okamžitě se seběhli k nám.  Všichni řvali dej ji,rozbij jí tu držku atd.
Jediný Honza mě vzal a dotáhl na ošetřovnu a řekl Adéla ať už na mě nikdy nesahá nebo to bude to poslední co udělá.  Byla jsem na ošetřovně tam se mě ptala jak se mi to stalo atd. Šila mi jenom ret a obočí.
Ona na tom byla hůř.  Měla zlomenou ruku,roztrhlý ret a vytrhlou hrst vlasů... Samozřejmě že mě zase čekal trest. Bojím se toho,protože tohle mi dají hodně tvrdě vyžrat.

Hi guys tady máte další část tak krásný čtení :*

Šílená holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat