10. Moje vy mrchy!

49 3 0
                                    

Byl tam Honza??? Ale jak to vždyť mu je 16 teda pokuď nelhal...

No jasně že lhal. Boha no nevadí lhal jen o rok. Učitelka ho představila všechny holky se mohli z něj zbláznit,ale ehmm ten je můj takže jestli na něj nějaká šáhne tak jí přetáhnu basaballkou!

Hned co ho učitelka představila si sedl  ke mě.

" Bože jsem tak ráda že tě vidím"

" Já tebe taky Stef hrozně si mi chyběla"

Aaaa jsem teď tak šťastná :). Jo konečně konec školy!!! Před školou se na Honzu skoro všechny holky nalepily.

Tak jo Stef v klidu nech tu basaballku hezky v tašce vem ho za ruku a běž s ním pryč.

Ok šla jsem do toho houfu blbek. Jedna se na mě podívala a řekla mi.

" Co chceš psychopate?"
" Snad si nemyslíš že máš u něj šanci?"

Stef klid hlavně zachovej klid.

" Víš Nikol něco bych ti ráda ukázala"

Vzala jsem Honzu a políbila ho. Jo všechny holky co tam byli málem umřeli škoda že jenom málem...

A Nikola se otočila na patě a šla pryč. Náťa a Verča mi jenom zatleskali že jsem Nikolu docela dost setřela.

" Stef můžem jít s tebou ven?"

" No jasně!!"

Že bych si konečně našla kámošky? Ježiš to by bylo tak super a ony jsou dost v pohodě. Začínám je mít ráda.

Byli jsme v lesoparku pak v MC a nakonec jsme skončili na hřišti a pouštěli jsme si písničky.

Zjistila jsem že jsme stejní cvoci což je mega super. No kolem osmy mě doprovodili na zastávku a šli jsme všichni domů.

Osprchovala jsem se a šla si lehnout,ale byla jsem sama doma tak jsem samozřejmě nespala.

Najednou mi něco cinklo do okna.

Sakra to je snad kamínek???
Co to sakra? A kdo to sakra hází?

Koukla jsem se a tam byl Honza.

" Co tady sakra děláš?"

" No víš Stef mám takový menší problém"

" Ano?"

" Ztratil jsem klíče od domu a rodiče nejsou doma....mohl bych spát u tebe prosím?"

" No dobře moji rodiče taky nejsou doma"

" Tak super"

Tak teda šel nahoru. Nejspíš budem koukat na nějaký horor.

" Hele Honzo tak stáhni nějaký film nebo horor a já jdu do sprchy ok?"

" Jojo "

Šla jsem do sprchy a asi po deseti minutách otevřel dveře Honza a vlezl si tiše ke mě do sprchy.

Bože tak dokonalý tělo...

No jestli jste hádali že se jeden z nás neudrží tak a ano uhodli ste já jsem se teda neudržela.

Jako ve sprše jsem to ještě nedělala,ale je to celkem ehm no fajn..:D

Otočil si mě tváří k sobě a začal mě vášnivě líbat. Nejdřív mě líbal na rtech a po chvilce na krku. Nejdřív to bylo něžný a pomalý,ale pak začal zrychlovat.

Já jen sténala slastí a užívala si to. Pak jsme šli koukat na ten horor. Bylo to fajn jen jsme se mazlili a koukali. Já jsem po chvilce usnula. Ráno jsem se probudila v jeho objetí,když se vzbudil dali jsme si kafe a jeli busem do školy.

Hned co jsem vešla do třídy tak Honza šel za ostatníma klukama a já za Naty a Very. No jsem holka tak jsem jim všechno řekla.

V: " A hele Stef jaký to bylo?"
S: " S ním to je úžasný " :D

Pak už jsme se smáli jak nějaký pipky :D. Začala první hodina hmmm matika já jí tak miluju....

Pokračování příště...♥👑

Šílená holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat