S: " Já nemůžu mám kluka a tohle mu nemůžu udělat"
J: " Udělám všechno aby jsi byla jen moje to ti slibuju"
Pak už jen vím že mě praštil a já se probudila doma.
Hned jsem zavolala holkám jestli jsou v pořádku.Díky bohu byli. Celou noc jsem nemohla usnout.
Bála jsem se toho co Jerome udělá,ale co když chci být opravdu s Jeromem a ne s Honzou?
Ehm no nic spala jsem asi dvě hoďky a pak se nějak doplazila do tý mučírny zvaná škola...
Viděla jsem Honzu docela se mi ulevilo že je v pohodě. Chtěla jsem jít za ním,ale to co jsem viděla mi totálně rotříštilo srdce.
Ta mrcha Nikola se s ním líbala!?!
S: " Tak vidím že se na mě už zapomělo"
H: " STEF NENÍ TO TAK JAK TO VYPADÁ!"
S: " Ne vůbec to není tak že tě tady líbá a ty si to necháš líbit...víš co je konec. Seru na to doufám že si tu couru užiješ"
Hned jsem šla za holkama aby mě nějak uklidnili. Aspoň vím koho mám připsat do mého diáře obětí...
No co i vrah v tom musí mít přehled! A mimochodem je tam i Adéla...divim se že na to nikdo nepřišel.
Doufám že se mi Jerome ozve,protože tohle si zřejmě užijeme oba dva. A jo chci být jeho zlá královnička. :D
No nic jdu se učit...ble >_<
Po škole:
Anooo jedu domů no teda na chvilku...pak jdeme zase ven. Holky vemou sebou dva kluky Radka a Toma no snad budou fajn...
Super čekám na bus asi půl hodiny. To ty řidiče nezajímá že sakra mrznu?!?? :D
Přišla mi smska od eee Jeromeho počkat kde vzal moje číslo???
J: " Ahoj princezno "
S: " Já myslela že jsem tvoje zlá královna :D"
J: " Takže ses už rozhodla?"
S: " Řeknu ti to až se zas uvidíme teď jedu za kámarádama tak zatím ahojky"
J: " Ahoj... :("
Konečně mi jel bus. Měla jsem sto chutí napsat toho řidiče do mého diáře...
T: " No konečně je tady :)"
S: " No nazdar..."
R: " Hele Stef chtěli bysme se ti oba omluvit za to jak jsme se k tobě chovali...Promiň"
T: " Já se ti taky omlouvám "
S: " Víte co kluci pohoda :) "
Pak už jsme jenom byli na našem oblíbeném hřišti a poslouchali písničky.
Musím říct že je s nimi sranda. Teď jsme taková parta autistů. :D
Kolem osmí jsem všichni jeli dom.
S: " Jsem domaaa"
Jo já zapoměla že jsem vlastě sama...
Ale najednou se ozvalo z mého pokoje: " Ahoj Stef "
Nevěděla kdo to je. Vzala jsem si svojí basaballku a pomalu šla do pokoje.
S: " Jerome jsi to ty...?"
Pokračování příště...
Tak a další část je na světě přeju zábavný čtení ♥👑
ČTEŠ
Šílená holka
Teen FictionJe to o holce která byla kdysi šikanovaná a kvůli tomu se dostala do léčebny. Potkala nejlepší holky a tak nějak bylo všechno fajn,ale to se brzo změní.