Plán? Zatim není...ale budou hrozně trpět. Když jsem šla do školy čekali na mě...
R: " Tak co ty psychopate? Rozmyslela sis to!?"
S: " Ne!"
Strčila jsem do nich a šla do třídy. Proč na mě všichni koukaj jak na vraha? Přece to nemohli říct měli problém i oni.
T: " Tak co ty vražedkyně? Jak se citíš? "
S: " Komu si to řekl!? "
T: " Všem a jen na tebe"
S: " Ty parchante! Za tohle zaplatíš!"
T: " No už se těším magore"
Aaa to je takovej parchant! Hodiny byli v klidu ale o přestávce je to peklo. Házejí po mě svačiny,houbu na tabuli a pořád mě otravujou.
S tim už asi nic neudělám možná až je zabiju tak dají všichni pokoj a za zkoušku nic nedám a když to nevyjde aspoň si to užiju.
Konec školy a jedu home. No aspoň jsem si to myslela ty dva si na mě počkali u skříněk.
S: " Co chcete!?"
R: " Nevim nenávidíme tě"
S: " Super tak si najdi židli,sedni si na ní a čekej,až mě to bude zajímat. A teď uhni chci jít domů"
Radši uhli viděli bassbellku v tašce. Po cestě jsem narazila na Jeroma tak jsme šli spolu ven. A plánovali jsme jak je postupně pozabíjíme.
Není nic zábavnějšího než když plánuješ vraždu. :D
No asi po třech hodinách jsme šli domů. Zase jsem byla sama doma tak ehm jsme toho s Jeromem využili ve sprše,na lince a nakonec klasicky v posteli... no s ním fakt nuda není :D.
Koukli jsme se na film pak jsme si povídali a šli spát.♡
Pokračování příště...♡
Přeju krásný čtení :*
ČTEŠ
Šílená holka
Подростковая литератураJe to o holce která byla kdysi šikanovaná a kvůli tomu se dostala do léčebny. Potkala nejlepší holky a tak nějak bylo všechno fajn,ale to se brzo změní.