11. Nový kámošky?

47 2 0
                                    

Po škole Verča navrhla že by jsme mohli do kina na nový film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po škole Verča navrhla že by jsme mohli do kina na nový film. Jmenuje se Sebevražedný oddíl no bude to asi dost zajímavý už jen podle názvu...

Jeli jsme teda do kina na ten film.

Po filmu

N: " Tak to byla bomba!!!"

V: " Stef já nevěděla že si hrála ve filmu" :D

S: " Jo a koho?" :D

V: " Tu Harley"

S: " Tu magorku?"

N: " Stef neber si to hned zle vždyť je to jen sranda"

S: " Já vim promiňte holky a jo jsem stejný psychopat jako ona aaaa ten Joker....no sakra nedivim že ním byla uhranutá" :D

Popravdě já jsem začínala ním být taky uhranutá. Škoda že je to jen smyšlená postava...

No když jsme měli jet domů jenže mě zas něco napadlo...

S: " Holky co kdyby ste u mě přespaly?Byla by sranda...prosííím"

N: " No okay musim akorát zavolám mamce jo a musím si jet zabalit. Pojedete prosím semnou?"

V: " No já taky,ale nejdřív pojedem k tobě Naty"

S: " Tak ok "

Jeli jsme tedy k Nátě šli jsme i k ní domů.

S: " No páni máš to tu krásný"

N: " Jej tak děkuju"

A v tu chvíli přišel nejspíš její brácha.

S: " Wow a bejvák není jediný který je pěkný "

N: " Počkej to mluvíš o mím bráchovi? No fuuuj" :D

V: " Vždyť má Stef pravdu. Proč si mi nikdy neřekla že máš tak hezkýho bráchu?"

N: " No protože jsem přesně tohle nechtěla" :D

Na jednu stranu jí chápu...
Šla jsem sebejistě za ním a trochu jsme pokecali,když si Náťa konečně zabalila a jeli jsme k Very.

U Verči jsme byli asi pět minut. A konečně jsme jeli ke mě...haleluja. Dojeli jsme a nikdo nebyl doma. A jo já zapoměla oni vlastně jeli na nějakou oslavu a budou tam až do neděle.

S holkama jsme koukali na nějaký horor no pro ně horor pro mě to byla komedie. Psali že je prý podle skutečně události. Pffff a co?

Po filmu jsem se chtěla jít osprchovat,ale to co se stalo tak nám totálně změnilo plány.

Pokračování příště...
Tak tady máte další část. Užijte si 👑♥

Šílená holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat