15. Dva psychopati

46 4 4
                                    

J:" Takže jak je zabijem?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

J:" Takže jak je zabijem?"

S:" Počkat jak víš že je chci zabít...neřekla jsem ti to..."

J:" Četl jsem si tvůj diář"

S:" Aha..."

Přemyšleli jsme docela dlouho chtěli jsme aby oba dva trpěli.

Nakonec to bude takhle: Po škole což bývá už docela tma zamknen a Jerome vypne pojistky.

Sakra Verča nás slyšela...

V:" Stef můžem ti s naší partou pomoct! Nenecháme tě v tom a na víc to bude sranda. Nikolu nikdo z nás nemá rád."

J:" To je dobrý nápad čím víc lidí tím líp. Seženu vám nějaký zbraně."

V:" Bomba!!"

S:" Tak dobře"

V pondělí:

Hrozně se už těším až uvidím jak oba dva trpí a budou nás prosit ať je necháme být.

Po škole:

Tak a jde se na věc. Jerome by měl dorazit každou chvíli. Celá moje parta se nehorázně těšila.

T:" Steeef kde je Jerome už je chci zabít!"

R:" Jn..."

N:" Musíme vydržet!"

V:" No konečně už jde!"

Jak Jerome slíbil tak všem přinesl zbraně byli to převážně nože a nějaký pistole.

Já mám svojí baseballku a jsem spokojená.

S:" Jdeme na věc!"

Jerome šel vypnout pojistky a já šla za Honzou a Nikolou. Tom a Radek byli u dveří kdyby mi utekli tak oni je zastaví. Verča a Náťa šli za mnou. Ok našla jsem je.

S:" Ale ale ale...není moc výhodný chodit jako poslední...

H:" Co chceš?!"

S:" Chci aby jste trpěli tak jako jsem trpěla já...nic víc"

Ni:" Hah a co jako uděláš?"

V tu chvíli co to dořekla tak Jerome vypnul pojistky. Tam kde jsem byla já a holky to jen problikávalo což bylo ještě víc strašidelný.

Vzala jsem si baseballku. A jen jsem si s ní hrála.

Ni:" To si vážně myslíš že se tě budem bát?"

S:" Mě? Mě ne aleeee jeho jo"

Přesně tak jak jsme to plánovali. Vešel Jerome samozřejmě že Honza ho okamžitě poznal.

H:" Jo tak a tebe se bát mám?"

A Nikola hned začala Jeromeho balit.

S:" Nikolo jestli se ho dotkneš tak ti přísahám že tě zabiju no vlastně já tě zabiju i tak"

Ni:" Ahoj Jerome já jsem Nikol aaa moc ráda bych byla tvojí královnou ;)"

J:" Já jsem Jerome a jednu královnu mám a díky kurvu nechci"

Holky se začali smát jako správní cvoci. Jen co to dořekla tak jsem jí vzala baseballkou. A to hodně silně.

Jen tam ležela a já si ten pohled neskutečně užívala...

S:" Fajn a teď si na řadě ty Honzo!"

Nechám ho být aby si i ostatní užili srandu.

S:"Tak jo lidi na něj!"

Pokračování příště...
Ano zas po dlouhý době něco vyšlo tak si to užijte 👑♥


Šílená holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat