#16

53 1 10
                                    

Zabili jsme ho hooodně pomalu chtěla jsem si užít jeho trápení.

Ráno

Po zabíjecí noci se nikdo neozval Jerome přespal u mě o těch čtyř nic nevim. Snad se jim nic nestalo...zkoušela jsem jim volat ale nikdo to nebral. Rozhodla jsem se je navštívit narazila jsem na ně na zastávce rychle jsem běžela k nim.

S: "  Ahoj proč mi neberete mobil? A proč jste tak zkleslí...stalo se něco?"

R: " Stef měli by jsme se přiznat..."

Tak co jim přeskočilo!? Já nepůjdu někam do pasťáku.

S: " Cože!? Ste se asi zbláznili ne!?"

V: " Stejně na to dřív nebo později přijde!"

No tak ať na to zapomenou já se přiznávat nebudu! Ne! Prostě ne!

S: " Ne já se přiznávat nebudu!"

T: " Tak to řeknem i na tebe jestli nepůjdeš s námi!"

No nepůjdu a oni nic říkat nebudou to zařídím! Hned jsem jela domů a řekla jsem to Jeromovi. On to nenechá jen tak...umlčí je,ale je to jediná možnost aby nás chránil.

Musí je zabít,protože oni si to nenechají rozmluvit. Po nějaký době mi psal Radek.

R: " Stef okamžitě přijeď! Musíme to nějak vyřešit!"

S: " Ok přijedu...budu čekat na zastávce"

Zabalila jsem si basseballku a kapesní nožík kdyby náhodou. Byli tam všichni nevim jak to chtěli řešit.

S: " Dobře tak jaký je řešení?"

Hned co jsem to dořekla tak mě holky vzali za ruce a pevně mě drželi abych nikomu nic neudělala no asi zapoměli na nohy. Kopla jsem je pod koleno a obě hned lehli na zem vzala jsem si svojí basseballku a oba dva jsem silně bouchla do hlavy.

Žili nechtěla jsem je zabít jen omráčit abych měla čas zdrhnout. Konečně jsem doma všechno jsem řekla Jeromovi jeho řešení je že je zabije a jeho řešení se mi začínal líbit.

S: " Dobře zabijem je,ale jednoho po druhým chci se jim pomstít za to co mi provedli"

Pokračování příšte...
se jen tak nezbavíte 😄 další část je tu! Užijte si ♥👑

Šílená holka Kde žijí příběhy. Začni objevovat