ميرو:"عايزة اروح البيت"
*هاري*
لحظه صمت......
نايل:"انت غبي يا هاري؟!...ايه اللي انت قلته ده؟!"زين:"يعني انت اللي عدل اوي يا عم نايل..مانت اتخانقت مع هاله برضه مع ان البت بتحبك"
نايل بصله بقلق:" انت عرفت ازاي؟!"
زين:"سمعتكوا وانتو بتتكلموا!!.."
نايل:"انت بتتصنت عليا يا زين ؟"
زين:"لأ طبعا.. كنت رايح اشرب وسمعتكوا "
نايل:"ملكش دعوة بيا ..انا بحل مشاكلي لوحدي"
زين:"يبقي سيبه هو كمان يحل مشاكله لوحده " كان بيشاور علي هاري
وهاري كل ده مش معاهم اصلا..هو باصص للأرض ومش بيتكلم خالص......نايل:"ما هو الاستاذ بغبائه دخلنا كلنا ف الحوار...وهي افتكرت اننا كلنا بنكرهها"
لوي:"اهدوا بس يا جماعه عايزين نفكر ونعمل خطه نصالحها بيها"
زين:"لو كانت هاله معانا كانت هتفهمها كل حاجه..بس للأسف في واحد مزعلها ف..." بيشاور علي نايل...
نايل:"قلتلك ملكش دعوة بمشاكلي يا زين..هي مش زعلانه منك ممكن تروح انت تكلمها"
زين:"يعني عادي؟؟"
نايل:"ايوه يا عم وفيها ايه؟"
زين:"مفيش غيرة؟؟..مفيش دم خالص؟؟"
نايل:" اغير علي ديه؟؟؟؟؟..يا عم دي محدش يغير عليها ولا يعبرها اصلا دي...."
زين:" اسكت"
نايل:"متقلش اسكت..انت اللي بدأت..دي واحده زي اي واحده انا عرفتها ف حياتي مفيش حاجه مميزة فيها يعني تخليني افكر احب...."
زين:"اكتم"
نايل:"مالك يا عم في ايه؟"
لوي خبط علي كتف نايل وشاورله وراه...نايل لف لقي........
هاله:"............."
زين:"انا حذرتك!"
نايل:" هاله انا...."
هاله سابته وجريت علي الاوضه تاني....
زين:"تن تن تاااااااااااااا" (صوت موسيقي تصويريه)
لوي:"والان اعزائي المشاهدين بعد ان صفعته هاله صفعه مدوية..صفعه موازيه...صفعه مدميه..هل سينجح بأستعاده كرامته التي تبعثرت علي ارض الواقع؟؟...وهل سيبقي هاري متحجرا كالتمثال هكذا لوقت طويل؟؟!...هذا هو السؤال اعزائي المشاهدين..كان معكم لوي من نشرة اخبار الخامسه والربع..نترككم مع الاعلانات"
زين:"نفسك تصالح حبيبتك؟... نفسك تقولها بحبك بس خايف؟؟....عندنا الحل..ايوووه عندنا الحل..مع الشاي الهندي الافغانستاني العجيب..مش هتقدر ترفضك..ومعانا احد المجربين للشاي العجيب...استاذ لوي احكيلنا عن تجربتك.."
أنت تقرأ
Who Let You In?
Fanfiction"عارفه لو كانت حياتي قصاد حياتك هختار مين؟" "مين؟" "هختار نفسي طبعا ايه الهبل ده" ................................................................................ "وانتي حبيتيه بجد وقتها؟" "اه..حبيته لأني كنت حاسه انه الشخص الصح..الحد اللي هيعوضني...