Capitolul 4

10.8K 468 20
                                    

       "Viata noastra se construieste pe  baza mortii altora."
                             Leonardo Da Vinci

                                                                     JASE  - In urma cu cinci ani

     - Ai doua variante:

1 - o faci de buna voie si nesilit de nimeni;

2 - o faci de buna voie si silit de mine, asta daca vrei ca frumoasa ta iubita sa traiasca!

     - Nici sa nu indraznesti sa te atingi de un fir de par de al ei, ea nu are nici o vina in tot rahatul asta si ar fi bine sa nu o incluzi si pe ea aici!

     - Jase, Jase, Jase, vezi tu, ceea ce tu nu stii este ca eu sunt tatal ei si pot face orice vreau cu ea. Pana la urma sunt tatal ei.

     - Nu, nu esti tatal ei, i-am cunoscut parintii si la naiba nu are cum sa fie copilul tau!

     - Vezi tu Jase, nu-mi place sa ma repet si mai ales sa nu mi se asculte ordinele, vei face cum spun eu!

     - Si daca nu vreau?

     - Hmm, cred ca ar fii bine sa te mai gandesti o data.
   
       Privesc barbatul din fata mea si ma gandesc cum dracu am reusit sa intru in gasca lui. O noapte de betie si o dimineata in care m-am trezit mahur langa o femeie pe care nu o cunosteam si care m-a acuzat de viol. Cand stiu prea bine ca am plecat la hotel singur. Ma ridic de pe scaun si ma indrept sper usa dar, ma opresc cu mana pe clanta si imi intorc capul spre Liam.

     - Stii, sunt foarte curios de ce vrei razbunarea asta?

     - Nu este treaba ta, dar, Anne Roth are o datorie la mine iar timpul a expirat si trebuie sa plateasca.

      - Pretul care este?

     - Ella!

     Nu mai ascult nimic si ies pe usa trantind-o in urma mea. Scot telefonul din buzunar sa o apelez pe Ella dar imi intra casuta vocala. Injur si incerc din nou, acelasi rezultat. Urc in masina si accelerez, trebuie sa ajung in parc si sa o iau de acolo inaintea lor sa o duc departe de tot ce ma inconjoara, langa Ares va fi in siguranta, acolo trebuie sa ajungem. Cand acul vitezometrului ajunge la 100 km/h aud un bubuit si pierd controlul, trag de volan ca sa redresez masina dar degeaba, alta bubuitura si tot ce vad este rapa spre care ma indrept. Totul in jur mi se pare o iluzie perfecta, zambesc, un zambet amar. Nemernicul de Liam a avut grija sa nu ajung la Ella pentru a-si duce la bun sfarsit planul. Tot ce simt acum este durerea ca nu ii mai pot vedea chipul angelic, nu-i mai pot saruta buzele dulci, trupul vibrand cand atinge apogeul placerii. Zambetul menit sa ma linisteasca in noptile reci, sunt un distrus in cele mai intunecate feluri posibile dar, ea a fost mereu langa mine cand cosmarurile puneau stapanire pe mine. Zbor la propriu cu masina indreptandu-ma direct spre pamant. Vad botul masinii atingand pamantul si totul se intuneca, ramanand doar chipul iubitei mele.

  Oliver

       In ce te-ai bagat nemernicule, la naiba cu tine si cu treburile tale meschine. De cand am primit telefonul de la Ares spunandu-mi ca Jase a avut un accident de masina si ca este in sala de operatie, iar sansele sunt minime de a mai trai, am lasat tot si am plecat cu primul avion spre Miami. Niciodata nu se invata minte, in fiecare luna trebuie sa vina acasa cu cate ceva, luna trecuta a venit batut atat de tare incat am crezut ca va ramane paralizat, dar nemernicul are 9 vieti ca pisica, ma intreb oare cate iau mai ramas!

       Stau de 5 ore in sala de asteptare, linistea este sufocanta, se aud doar respiratiile noastre. Ares  s-a inchis in carapacea lui de cand Anallis a murit. Cancerul a pus-o la pamant si o data cu ea si pe Ares. Dar cei doi copii ai lor ii fac viata mai usoara, in fiecare zi cand ii priveste isi aminteste de sotia lui. Pentru toti a fost un soc cand am aflat de Anallis. Era prea tarziu pentru a mai face ceva, era in stadiul terminal, boala a macinat-o incet dar sigur facand din ea o leguma.

     - Merg sa iau ceva de mancare de la tonomatul de la intrare, vrei ceva Ares?

     - Nu, doar o cafea, te rog!

       Dau afirmativ din cap si ma indrept spre iesire. Imi simt telefonul vibrand in buzunar, il scot si vad un numar necunoscut.

     - Oliver!

     - Buna Oli, Ryan sunt!

     - Salut Ryan,ce s-a intamplat?

     - Stii ceva de Jase?

     - Jase este in internat in spital, a avut un accident de masina, acum este in sala de operatie.

     - Oh, frate imi pare rau!

     - Isi va revenii, este ca o pisica cu 9 vieti. S-a intamplat ceva?

     - Ella, a fost gasita in parc plina de sange si cu partea dreapta a corpului crestata. Un picior si o mana rupta plus o lovitura puternica la cap.

     - La naiba, la naiba!

       Imi sprijin doua degete pe frunte masand usor, astia doi sunt un magnet pentru probleme. Oftez usor incercand sa asimilez toate informatiile.

     - Unde este?

     - In Londra, la un spital. Oli, toate amprentele duc spre ... Jase!

     - La naiba, nu ar face asa ceva niciodata. O iubeste, urma sa o ceara de sotie in curand.

     - Mda, este cautat de politie, dar se pare ca si el este in spital.

     - Merci, Ryan!

       Spun si inchid telefonul, las balta mancarea si cafeaua lui Ares si ma intorc spre sala de asteptare. Ares a ramas la fel, in aceeasi pozitie de cand am plecat. Ma opresc in fata lui.

     - Ella a fost gasita intr-un parc batuta si taiata. Toate dovezile duc spre Jase.

     Spun totul dintr-o suflare. Ares se ridica brusc in picioare si fac un pas in spate sa ii fac loc. Isi trece o mana prin par si respira repede. Costumul lui negru este sifonat, ochii ii sunt incercuiti de cearcane, arata obosit si epuizat.

     - Traieste?

     - Nu stiu, am fost sunat de Ryan si mi-a spus ca este intr-un spital, iar politia il cauta pe Jase.

     - Cand s-a intamplat asta?

     - Nu stiu!

                                                                        ELLA - prezent

       Masca ce-i acopera ochii ii da un aer  misterios.Vreau sa fiu nesabuita, libera si tanara, sa o dau dracului de razbunare si sa ma pierd in abisul placerii cu acest străin. Doar pentru noaptea asta, noaptea asta atat, de maine voi continua căutările.

     - Esti micuta si fragila, la cat de uda esti acum, sunt chiar sigur ca ai putea cu usurinta sa cuprinzi cele trei degete.

       Rase si ma sarutase pe ceafa, un fior de placere imi cutremura corpul. Daca mai continua asa cu siguranta imi voi da drumul. Eram lipita de perete iar halatul era demult aruncat pe jos. Gemetele din jurul nostru faceau atmosfera si mai excitanta. Mi-am rotit ochii prin incapere, femei jucandu-se cu penisul barbatiilor, pozitii ce te incalzeau si mai mult decat era posibil, doar sa privesti si iti dadeai drumul.

     - Te rog, am soptit ragusita.

       Nu stiam daca ma auzit. Fata ii era ingropata in parul meu, ii puteam simti madularul in soldul meu, in afara de asta nu mai eram constienta de nimic in afara de lungul lui deget patrunzand in mine.

Désolé-Familia Brown-JaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum