"Oamenii sanatosi nu-i tortureaza pe ceilalti. In general cei torturati devin tortionari."
Charles YoungIsi retrase mana si am simtit o usoara raceala in locul unde fusesera degetele lui. Se cauta in buzunar si scoase un prezervativ. M-a intors cu fata la el, apoi s-a impins cu mine in brate, lipindu-ma cu spatele de perete si s-a aplecat sa ma sarute delicat, apoi patimas, flamand. Cand am crezut ca-mi pierd rasuflarea, a coborat cu buzele, sugandu-mi barbia, urechea si locul in care pulsul meu batea nebuneste. Mi-am ridicat piciorul asezandul in jurul soldului lui, expunandu-mi pielea dezgolita la aerul conditionat rece care sufla chiar deasupra noastra. Strecurandu-mi mana intre noi, i-am tras deschis nasturii de la pantaloni și i-am tras în jos o data cu boxerii lui,doar cat sa-l eliberez si mi-am strans degetele in jurul penisului in erectie, frecandu-l de pielea mea umeda.
-La dracu! Stai sa-mi pun asta!
Penisul imi zvacnea in palma mea si realitatea situatiei m-a facut sa ma excit si mai tare. Strainul meu era vartos si atat de lung in palma mea. Il vroiam cu toata fiinta mea dar eram, totodata si un pic speriata ca m-ar putea strapunge. Nu-mi aminteam sa i-o mai fii strans in palma vreunui barbat care s-o aibe atat de mare. De cand frecventez asemenea cluburi, am intalnit tot felul de barbati care imi lasau tot felul de sentimente, dar nici unul pe care sa-l doresc deajuns de mult incat sa ma pierd cu totul. El, cel care m-a ranit in cel mai nenorocit mod, este cel care ma face sa-mi pierd controlul facandu-mi corpul sa urle dupa placere. Este un pacat si un rau ce nu vreau sa-l tai de la radacina, nu dupa ce-mi satisfac placerile, doar o noapte, atat.
- E mare! Mi-a scapat fara sa vreau.
El zâmbi, ca un adevarat lup gata sa ma devoreze si, a sfasiat rapid cu dintii ambalajul prezervativului.- Asta-i cel mai bun lucru pe care i-l poti spune unui barbat. Ai putea sa-mi spui ca nu crezi ca o sa incap in tine!
I-am plimbat varful penisului peste deschizatura mea si m-am infiorat. Era atat de cald: moliciunea pielii, duritatea de dedesubt.
- Futu-i! O sa-mi dau drumul in palma ta, daca nu te opresti acum!
Mainile ii tremurara putin, grabite sa se elibereze din stransoarea mea ca sa-si puna prezervativul.
- Faci des asta? L-am intrebat.
- Ce anume? Sex cu o femeie frumoasa, care nu vrea sa-mi spuna numele si prefera sa i-o trag intr-un local unde toti te pot privi si savura fiecare parte a corpului tau, decat intr-un loc potrivit, cum ar fii un pat sau o limuzina?Incepu sa patrunda, dureros de incet. Lumina pala ii juca pe fata ascunsa de masca neagra si ---Sfinte Sisoe--- nu as fii crezut ca sexul cu un strain presupune atata intimitate si placere maxima. Imi pandea si cea mai mica reactie pe fata.
- Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am mai simtit ce simt acum cu tine, este pentru prima oara cand vin intr-un club ca acesta aici in Seattle.
Vocea lui era gatuita, dupa care cuvintele i se pierdura, era deja adanc in mine. Intreaga mea lume se reducea la locul unde el ma umplea, unde se freca hotarat de clitorisul meu la fiecare du-te-vino, unde pielea calda a soldurilor lui imi presa coapsele.
- Esti splendida!
Se lasa pe spate, uitandu-se in jos si marind putin viteza.
- Nu ma mai satur sa ma uit la pielea ta perfecta si ---futui--- aici unde ma misc in tine!
Mi-a ridicat si celalalt picior, punandu-le pe amandoua in jurul taliei lui, a inceput sa se miste cu adevarat. Rapid si imperios, lasandu-i sa-i scape incantatoare gemete. Mi-am dat capul pe spate, sprijit de perete si am putut, sa simt cum se strangea in pantecele meu atat de greu, ca o minge dureroasa, coborand pe sira spinarii si apoi iesind, explodand de-a lungul sexului meu cu atata putere, incat am strigat, fara sa-mi pese catusi de putin de cei din jurul meu. Nici macar nu aveam nevoie sa-i vad fata, ca stiam ca ma privea cum ma descompun.
- Sfinte Sisoe!
Miscarile lui au devenit smucite si brutale, apoi a ejaculat cu un geamat prelung, infingandu-si adanc degetele in soldurile mele. Mi-a lasat vanatai, cu siguranta, m-am gandit. S-a lasat cu toata greutatea peste mine, cu buzele lipite bland de gatul meu.
- Dumnezeule, micuta necunoscuta. M-ai facut praf.
Replici ale seismului orgasmic zvacneau in mine, si as fi vrut sa stea asa, adanc infipt, o vesnicie in mine.
Mana lui imi mangaie piciorul de la glezna la sold, apoi, cu un mic geamat, se desprinse. Ma aseza pe picioarele mele, se dadu un pas in spate si-si scoase prezervativul. Mi-am simtit picioarele tremurand, gata sa cedeze. Zambetul imi puse stapanire pe toata fata. Fusese perfect. Totul in privinta asta fusese perfect, dar trebuia sa inchei aici. Mi-am ridicat halatul, m-am ridicat pe varfuri si l-am sarutat o data pe buze.- A fost incredibil!
A dat din cap, spunand cantat pe sub sarut:
- A fost! Putem...?
- O sa plec acum.
Am inceput sa ma indepartez, cu spatele si i-am facut semn de la revedere. El s-a uitat lung la mine, nedumerit.
- Esti ...
- Bine. Sunt bine. Atunci ... multumesc!
Cu adrenalina inca zbarlindu-mi prin vene, m-am intors cu spatele si l-am lasat cu dezbracat si cu un zambet mirat, incremenit pe buze.
Am iesit pe usa ce despartea holul de club, am inchis-o in urma mea, mi-am sprijinit capul pe ea si am scos tot aerul din plamani. Ce se intampla cu mine? Este un strain,care mi-a oferit cel mai bun orgasm de până acum. Ce tocmai am facut? M-am lasat prada placerii trupesti si am uitat de ce am venit aici.
La naiba cu mine!
CITEȘTI
Désolé-Familia Brown-Jase
Romansa- In ultima vreme ai slabit. Miscata de grija lui, am zambit in timp ce luam sticla de apa din frigider. - Slabitul e de la tot sexul asta! Cineva nu m-a lasat in pace in ultima saptamana si jumatate. - De parca te-ai plange, a morm...