Jase
15:00 p.m
- Elena, unde esti?
- Aici dragule, ce s-a intamplat?
- Nu ma lua cu dragule, am nevoie de raspunsuri si mi le vei da! Cu sau voia ta, dar, ar fi cazul sa o faci de bunavoie si sa nu ma faci sa recurg la lucruri care nu iti vor placea!
- Iar ai baut?
- Mica si neajutorata Elena, inca nu, dar fii sigura ca diseara ma asteapta cheliuta. Hai, nu am toata ziua la dispozitie!
- Ce vrei sa stii?
- Deci, esti dispusa sa vorbesti!
- Totul are un pret, dragule, daca vrei sa vorbesc, spune-mi ce oferi?
Crede ca eu negociez, uite ca nu si-a gasit persoana potrivita.
- Maia este copilul meu?
- Da, este copilul tau si ...
- Nu are cum, eu cu tine nu tin minte sa ma fii culcat, te cunosc de doar doi ani iar Maia are 4 ani, deci ...
- Vreau sa imi dai un apartament mobilat lux in centru, bani in cont si nu vreau sa divortam!
Deja pune conditii, bun, apartamentul il ofer, bani in cont...ma mai gandesc, iar divortul....o sa il aprobe, nu are incotro.
- Elena, draga Elena, nu ai invatat nimic de cand stai cu mine?
- Deci, daca imi oferi ce ti-am cerut sunt dispusa sa vorbesc!
- Bine, accept intr-un final ... iti dau tot ce ai cerut, dar, nu te juca cu rabdarea mea! Vei semna actele de divort, asta daca esti fata desteapta!
- Ella, asistenta ta, este mama fetitei. Cand a nascut, le-am oferit o suma mare de bani pentru ea, am adoptat-o. A fost usor, i-am facut sa creada ca fetita este conceputa de pe urma violului, iar parintii ei nu vroiau sa-si pateze imaginea. Am tras cateva sfori in spital, am dat bani si uite-ma mama! Cand s-a trezit din anestezie i s-a spus ca fetita a murit!
- Cine te-a mai ajutat?
- Nelson, cel care ti-a provocat accidentul si a incercat sa o omoare pe Ella. Vezi tu, Jase, Nelson este tatal biologic al Ellei. Ea a fost iubita ta.
La naiba, la naiba nu-mi amintesc nimic din acea perioada a vietii mele. Deci, asistenta mea este mama fetitei mele iar ea nu stie asta. A fost mintita cu nerusinare de familia ei.
- Acum, da-mi drumul te rog la gat, ma sufoci!
Nici nu mi-am dat seama ca mi-am bagat mana in gatul ei. Ii dau drumul la gat si fac un pas in spate.
- Tu, ce ai avut de castigat de pe urma asta?
- O viata fara griji!
Scot telefonul din buzunar, apelez la banca si le spun sa transfere o suma frumusica in contul ei.
- Jase, eu chiar te iubesc, sa stii!
- Ma indoiesc! Tot o curva vei ramane. Daca memoria mea este praf asta nu inseamna ca sunt si prost. Ai la dispozitie trei zile sa iti strangi hainele si sa pleci din casa asta. Fara trucuri cu Maia, altfel intelegerea noastra cade. Ai auzit? Inca ceva Elena, vreau scrisoarea pe care a trimis-o Ella!
- Ce scrisoare?
- Nu o mai fa pe proasta si spune-mi unde este!
- In seiful din camera mea!
- Codul!
- Ziua cand ne-am casatorit!
Ah, la naiba, cine tine minte ziua aia?! M-am imbatat ca porcul si tot ce s-a intamplat, habar nu am.
- Mda, nu stii, asa-i? Nemernic betivan, normal ca nu stii, ai venit beat la propria nunta!
- Lasa prostia la o parte Elena si spune-mi!
- 23 iulie! Cum ramane cu ce ti-am cerut?
- Apartamentul il iei pe cel din centru. Banii iti sunt deja in cont iar actele de divort ti le va aduce avocatul meu! Elena, nu incerca sa faci ceva care să mă calce pe coada, te voi cauta si te voi gasi iar atunci nu-ti va placea cum ma voi comporta cu tine!
- Lasa-ma sa imi iau ramas bun de la Maia, te rog!
- Nu! Cand vei pleca, Maia trebuie sa stie ca esti plecata in vacanta in...unde naiba vrei tu, o vorba gresita si te-am executat!
Ma intorc pe calcaie lasand-o singura in bucatarie. Merg in camera ei, tastez codul si iau scrisoarea, o indes in buzunarul din interior al sacoului si ies din camera. Scot telefonul din buzunar si il apelez pe Corbin.
- Este totul pregatit? Merg la bar, cheliuta asteapta, vreau sa stiu daca Elena l-a anuntat. Il voi urmari, te voi contacta cand il prind in fapt!
Inchid apelul, bag telefonul in buzunar si ies pe usa.
- Unde pleci?
- Ma asteapta cheliuta cu romul. Totusi, nu este treaba ta, nu ai fost niciodata sotia mea!
- Du-te dracului Jase, sper sa putrezesti in Iad!
- Nici diavolul nu ma va lua Elena, sunt prea al dracului chiar si pentru el!
Ii spun si ies din casa trantind usa in urma mea. Fraiera, crede ca nu imi amintesc nimic, uite ca stiu totul de la accident. Tot ce vroiam era o marturisire reala a ei.
Nimeni din familia mea nu stie ca-mi amintesc. Cand am vazut-o pe Ella, era cat pe ce sa dau dracului tot planul si sa o iau in brate sa o sarut si sa fac dragoste cu ea. Cand am vazut-o in lenjerie intima la usa am crezut ca Dumnezeu se joaca cu sanatatea mea. Abia, abia am reusit sa ma potolesc.
A functionat planul de a o trimite in Brazilia, sper ca James sa aiba grija de ea si sa o mai retina acolo pana termin treaba cu nemernicul care a violat-o.
Ia sa vedem cheliuta, azi iti arati adevarata fata?
CITEȘTI
Désolé-Familia Brown-Jase
Romance- In ultima vreme ai slabit. Miscata de grija lui, am zambit in timp ce luam sticla de apa din frigider. - Slabitul e de la tot sexul asta! Cineva nu m-a lasat in pace in ultima saptamana si jumatate. - De parca te-ai plange, a morm...