"PERSOANA PE CARE TU O DORESTI CEL MAI MULT,VA DEVENI PERSOANA PE CARE TU O URASTI CEL MAI MULT"
Legile lui Murphy- Ella!? Wow, arati incredibil. Tu esti asistenta aici?
- Buna baieti, da, eu sunt. Dar voi ...
- Vino aici pitico, am crezut ca ai murit.
- Murit!? Cine a spus asta?
- Mama ta, a spus ca ai avut un accident. Mai multe detalii nu stim.
Ma apropii de baieti, sunt trasa in bratele lor puternice si sarutata pe cap. Au fost pentru mine ca fratii, m-am inteles bine cu toti trei, asta pana sa ma indragostesc de Jase, ca o fraiera ce sunt.
- A fost un accident, dar ... hai sa nu mai vorbim despre asta. Anallis ce face? Il intreb pe Ares si mare greseala am facut. Privirea ii este indurerata iar chipul ii devine dintr-o data trist.
- Este bine?
- Ella, Anallis a murit de cancer anul trecut.
- Nu are cum, am vazut-o acum trei luni la Paris, am vorbit cu ea. Era foarte fericita. Spunea ca abia asteapta sa ajunga acasa la tine si la copii!
- Cred ca este o greseala, am ingropat-o, la naiba. Eram acolo, este imposibil. Poate ti s-a parut, Ella.
- Nu, nu mi s-a parut, uite. Scot telefonul din geanta si intru in galerie, am facut o poza cu ea amintire.
- Uite, nu este ea!?
Ii intind telefonul lui Ares si il las sa priveasca poza atent. Ochii ii se umplu de lacrimi si pentru prima oara il vad pierdut. Se pare ca viata isi bate joc de el in cel mai crud mod. Imi intinde telefonul si se aseaza pe scaunul de la birou. Oliver ma priveste trist, se pare ca am adus tristete in aceasta familie. La naiba cu mine.
Ares se ridica brusc in picioare, isi trece agitat mainile prin par, isi priveste ceasul, cazand pe ganduri.- Ai numarul ei? Ti-a spus ceva? Ella trebuie sa stiu, asta este important pentru mine. Te implor, trebuie sa stiu tot.
- Am un numar de telefon de al ei, tot ce stiu este ca statea la un hotel din centrul Parisului. Cat sta, nu stiu, dar uite, iti dau numarul de telefon si adresa de la hotel, poate ai noroc si o gasesti tot acolo.
- Multumesc Ella, esti o comoara.
- Ares, ai grija, este ... foarte schimbata si este ceva straniu la ea.
Da afirmativ din cap, ma saruta pe frunte si iese grabit din incapere.
Ma intorc cu fata spre Oli ce se asezase intre timp pe scaun. Isi sprijina coatele pe masa dand tot aerul din plamani afara.- Tu ai fost ieri la aeroport si m-ai luat, Ella?
-Tu erai? De ce mama naibi mai lasat sa iti spun Jase? La naiba, te-ai comportat ca un nemernic cu mine.
- Fara resentimente scumpo, dar, aratai precum o maicuta si Jase era cel care trebuia sa vina dar a avut ceva de rezolvat de ultim moment si am venit eu in locul lui. Aseara a aterizat si el, dar nu ne-am intalnit pentru ca a plecat direct la apartament. Sotia si fetita il asteaptau deja.
- Sotie, copil!?
- Da, poveste lunga. Acum hai sa mergem, avem o afacere de incheiat si sunt sigur ca o vom incheia fara probleme.
- De ce esti asa sigur?
- Te-ai uitat la tine? Arati demential si crede-ma iubito, acolo sus sunt numai barbati si tot ce trebuie sa faci este sa-ti misti fundul bombat prin fata lor si ... bum, proiectul este al nostru.
-Oliver cam vine să te strâng de gât,Oliver.Ieri mai aveam puțin și te pocneam cu geanta in cap.Te-ai comportat ca un nemernic.
-A fost amuzant să te văd cum te chinuiai cu geanta și în plus,eram cam nervos după un zbor de câteva ore.
-Pentru mine nu a fost amuzant,crede-mă,daca mai continuam sa stau in preajma ta,te pocneam in cap cu pantoful.Ai fost cam nesimțit.
-Dar mă iubești,scumpo!
Incep sa rad in timp ce-i dau un cot in abdomen, a ramas acelas baiat pus pe glume. Indiferent ce probleme sunt, el face atmosfera placuta. Iesim din birou si ne indreptam spre lift. Toate privirile sunt atintite asupra noastra, iar Oli ca sa faca si mai animata atmosfera ma apuca de mana si ma intoarce cu fata spre el. Nu stiu ce are de gand decat atunci cand ii simt buzele presate peste ale mele.
Impietresc, nu cred ca a facut asa ceva, doamne nu pot sa cred! Buzele lui pline imi mangaie usor buzele mele, masandu-le, tachinandu-le. Limba lui isi croieste drum inauntru meu, incepand un duel cu a mea. Ma las prada placerii, gustul mentolat ma intampina. Suntem intrerupti de zgomotul facut de usile liftului. Fac un pas in spate si intru in lift, urmat de el. Linistea este apasatoare pana in momentul in care usile se inchid. Ma asez de perete si respir greu.
- Ella, scuze pentru mai devreme dar aveam nevoie sa fiu salvat. Oli este primul care sparge tacerea. Imi ridic ochii spre el si ii vad zambetul tamp pe fata.
- De cine mai exact?
- De fata de la receptie.
Rad, rad cu pofta, cum nu am mai ras pana acum.
- Se pare ca cineva este indragostit!
- Nu, nu ma incurc cu angajatele lui Jase!
Numele asta imi provoaca durere in suflet. S-a casatorit, are si un copil, doamne, asta este sfarsit de poveste.
Am ramas cu amintiri, l-am iubit pana in ultima zi. Razbunarea nu-si mai are rost, nu ii pot lua fetitei tatal si sotiei, sotul. Ar fi prea crud din partea mea. Razbunarea nu-si mai are rost, mai ramane doar "celalalt".
Aici este sfarsitul de poveste, in lipsa lui am ramas doar cu amintiri, sper sa nu uite, ca l-am iubit candva. Cand dragostea lipseste din viata noastra, amandoi lipsim. As fi vrut ca povestea noastra sa aiba alt sfarsit, dar ... destinul a ales. Eu am ales, el a ales.
****
Sedinta a decurs foarte bine, afacerea cu rusii s-a incheiat cu succes.
Uite-ma in parcarea subterana cu Oliver pe urmele mele. A fost o zi extrem de lunga si tot ce-mi doresc este un dus fierbinte si un pahar de vin cu un film lacrimogen.
- Multumesc Ella!
- Pentru?
- Pentru ajutorul dat la incheierea afacerii, daca nu erai tu nu se termina prea bine. Rusii astia nu-mi plac deloc.
- Asta imi este meseria Oli, sunt aici sa te ajut, sa va ajut.
- Ce faci in seara asta?
- Tot ce vreau este sa fac un dus, sa beau un pahar de vin rosu si un film bun. Tu?
- Aseara cand am ajuns, am mers intr-un club detinut de un prieten bun din facultate. Este un club ... exclusivist si doar anumite persoane intra.
Ma opresc brusc facandu-l pe Oliver sa se opreasca. Club, exclusivist ... O nu ... !
- Unde mai exact si ce fel de club?
- In centru este.Stii tu este un club de ala de ... in fine, aseara am intalnit o blonda focoasa care mi-a pus capac. Nici o femeie nu m-a mai facut sa ma simt atat de bine ca ea. Sper ca si in seara asta sa o intalnesc!De asta mă duc și diseară,poate o voi revedea și îi voi afla numele.
Cerul a cazut, m-am rupt in bucati, ce naiba am facut!? Cu Oli mi-am tras-o, la naiba, la naiba. Doamne da-mi pamant si baga-ma-n mormant. Sunt...
- Scuze, Oliver, trebuie sa plec, mi-am amintit ca trebuie sa ma intalnesc cu o prietena.
- Ella, esti bine? Esti cam palida!
- Ddda, sunt bine!
Spun si intru in masina, lacrimi imi curg pe fata. Sunt distrusa in cele mai futute moduri. M-am culcat cu fratele celui pe care il iubesc. Pornesc masina si accelerez la maxim, sperand sa ma inghita pamantul.
CITEȘTI
Désolé-Familia Brown-Jase
Romantizm- In ultima vreme ai slabit. Miscata de grija lui, am zambit in timp ce luam sticla de apa din frigider. - Slabitul e de la tot sexul asta! Cineva nu m-a lasat in pace in ultima saptamana si jumatate. - De parca te-ai plange, a morm...