"Daca strigi, toti te aud. Daca soptesti, te aude doar cine iti este aproape. Dar daca taci, va auzii doar cine te iubeste."
Mahatma Gandhi
JaseNoaptea a decurs exact cum ma asteptam. Ce-i drept a trebuit sa beau ca sa para totul real. Cheliuta m-a condus exact la cel pe care il vroiam.
In noaptea asta am avion spre Brazilia, trebuie sa o intalnesc pe Ella sa ii pot spune tot adevarul, sa imi cer scuze, la cat de nemernic am fost,p merita totul.
Sunt in aeroport, trec prin punctul de control si ma imbarc. Am decis sa nu merg cu avionul personal, asta ar atrage atentia asupra mea si nu risc sa fiu o tinta.
Ella, in noaptea asta este la Afrodita Club. Noaptea asta este una speciala pentru patron, care, imi este si un bun prieten. Clubul este destinat persoanelor care practica placerea la maximim.
Am aflat de la Carlos ca ea a cumparat o invitatie de intrare. Dupa cateva ore de zbor, ajung in aeroportul din Rrio de Janiero, imi culeg de pe banda bagajul si ies afara. Scot telefonul din buzunar si il apelez pe James.
- Unde este?
- La hotelul vostru, camera 320!
Inchid apelul, in fata aeroportului iau un taxi, ii dau adresa in timp ce ma fac comod pe bancheta din spate.
Hotelul, este cel al unui prieten, am fost prima data cu Ella aici acum sase ani.
* * *
Noaptea se lasa peste Rio, strazile au prins viata mai multa decat ziua. Turistii si locuitorii impanzesc orasul, agitatia este la orice pas.
La ora douasprezece incepe "balul" in Afrodita, mastile sunt obligatorii iar la intrare trebuie sa faci o donatie pentru Spitalul de copii cu boli rare.
Stau in fata peretelui din sticla de la etajul cincisprezece, de unde admir luminile orasului. Mai am o ora pana la deschidere, am facut dus iar acum trebuie sa ma pregatesc. Ma voi imbraca in costum negru cu cravata si masca neagra.
Iau liftul, Ella deja a plecat, James m-a anuntat ca a luat un taxi. Rochia ii este rosie din satin, lunga cu spatele gol. Parul il are bucle, in picioare este incaltata cu o pereche de sandale negre cu bretele in jurul gleznelor iar masca este neagra. De unde stiu? Eu i le-am cumparat, am vorbit cu Carlos si l-am rugat sa ii spuna ca asta este costumatia cu care poate intra. Iar el, ca un bun prieten i-a trimit cadoul meu.
In aproximativ patruzeci si cinci de minunte ajung in fata clubului. Ii intind soferului cateva bacnote si cobor. Intru in club, totul este rosu si negru. Ospatarii sunt imbracati precum grecii, nu au nimic pe dedesupt. Toti arata desprinsi din reviste de moda. Pasesc pe covorul negru unde sunt intampinat de o domnisoara:
- Buna seara, bine ati venit la Afrodita, invitatia va rog!
- Nu am invitatie, anunta-l pe Carlos ca am sosit! Jase Brawn!
- Ma scuzati domnule, mi-a spus ca veniti, nu stiam ca sunteti ...
O opresc cu o rotire a maini si inaintez spre salon. Muzica rasuna in boxe, muzica ce te invita la sex. Multimea de femei si barbati si-au inceput "jocul". Hainele de pe ei cad usor iar placerile carnale isi fac loc.
CITEȘTI
Désolé-Familia Brown-Jase
Romance- In ultima vreme ai slabit. Miscata de grija lui, am zambit in timp ce luam sticla de apa din frigider. - Slabitul e de la tot sexul asta! Cineva nu m-a lasat in pace in ultima saptamana si jumatate. - De parca te-ai plange, a morm...