- Body Shot! Body Shot! Body Shot! - kiáltotta egy emberként a tömeg.
- Oké oké! - tette fel a kezét nevetve Matt, aki hosszú asztalon állt. - Akkor Body Shot! Ki vállalkozik rá? - nézett körbe. Az emberek lelkesedése alábbhagyott, de épp csak annyira, hogy meghallja a határozott lányhangot.
- Majd én!
Matt és én is a hang forrása felé fordultunk. Összeszaladt a szemöldököm. Rydel Becker volt a jelentkező, de most valahogy egész másképp nézett ki. Sötét haja amit általában felkötve hordott, most ki volt engedve, rövid fekete nadrág és egy ugyanolyan színű csipkés topp volt rajta. A lábán fekete bakancs volt. Egyáltalán nem úgy nézett ki mint a visszafogott kedves lány aki külön matekot adott a diákoknak. Bár ha ilyen vadító matek közben, lehet meggondolom a dolgot...
- Jól van! - szólalt meg a barátom. Úgy tűnt ő hamarabb kikerült a szuper dögös csaj varázsa alól. - Akkor hát Rydel lesz az áldozat! Gondolom a másik félen gondolkodni sem kell! - röhögött fel jóízűen, majd hátba veregetett. Én még mindig nem tudtam levenni a szemem Rydelről aki magabiztosan megállt Matt mellett, majd hagyta hogy a barátom hátradöntse. - Ismered a Body Shotot ugye? - hajolt le Matt Rydelhez.
- Naná hogy! - nevetett fel. A tömeg őrjöngeni kezdett amikor Matt a citrommal párszor körberajzolta Rydel köldökét majd a toppja szegélyéig húzta a nedves csíkot. Ott megállt és a két melle közé helyezte a gyümölcsöt. A másikat Rydel szájába rakta, majd lehintette a művét sóval.
- Kész! - jelentette be Matt, majd csodálattal nézett az előtte fekvő gyönyörű lányra. Aki majdnem teljesen meztelen volt. Oké egy kicsit kiszáradt a szám és mire Rydel mellé értem már igen szűk lett a nadrágom. Felpillantott rám. Tekintetében játékosság csillant. Játszani akart? Hát akkor játszunk! Végigpillantottam a citromtól csillogó tejfehér lapos hasán. Magamban megjegyeztem hogy nem ártana kicsit napoznia. Ettől függetlenül amikor megkérdezte hogy mehet-e, gondolkodás nélkül hajoltam rá a hasára és kezdtem lenyalni róla a citromot. Éreztem hogy megfeszült. Egyik kezemet becsúsztattam a háta alá hogy megtartsam, a másikkal még mindig az asztal szélén támaszkodtam. Minél fentebb haladtam, a háta annál inkább megemelkedett egy kicsit. Az egész testének átható málna illata volt, ami így a citrommal csak még jobb volt. Elértem a két melle közötti citromot. Belecsókoltam a kis völgybe, majd a fogammal megragadtam a citromot, és oldalra köptem. Kinyújtottam a kezem a tequiláért, amit a barátom azonnal át is adott. Kicsit hátrébb álltam, majd lelocsoltam tequilával Rydel hasát és újult erővel álltam neki lenyalni róla az italt. Minden egyes érintésemre reagált. Kezével a hajamba túrt, és irányította a fejemet. Kissé elhajoltam és a szemébe néztem. Félre döntött fejjel nézett. A szeméből eltűnt minden játékosság. Elvigyorodtam és újra leöntöttem az alkohollal, de ezúttal a toppját is. Fölmásztam az asztalra, lábaimat átvetettem Rydelén, kezeimmel megtámaszkodtam a feje mellett és lenéztem rá. Oké a farkam kőszilává vált. Rydel totál beindult és egyáltalán nem leplezte, végig a szemembe nézett, és kihívóan mélyesztette fogait a citromba. Felmordultam és a tequilád a nyakáról kezdtem csókolgatni és nyalogatni. Lassan gyakorlott mozdulatokkal haladtam lefelé. Halkan felnyögött és kezei ismét a hajamba mélyedtek. A rövidnadrágja szegélyénél megálltam, vártam pár pillanatot hogy a tömeg kiélje magát, aztán közvetlenül a gombja fölé gyengéd puszit nyomtam. Ismét elindultam fölfelé, és amikor megint támaszkodó pozícióba kerültem, jobb kezével lehúzta a fejemet. Szám az övére tapadt, de csak egy pillanatig, mert a következő másodpercben kikaptam a szájából a citromot és eldobtam. Aztán lehajoltam és megcsókoltam. Azonnal visszacsókolt. Meglepődtem hogy milyen jól csinálta. Eddig úgy tudtam Rydel az ilyen dolgokban teljességgel tapasztalatlan volt. Bár nem ismertem igazán, és a mai műsorát elnézve teljesen félreismertem őt. Hátrarántottam a fejem hogy a szemébe nézhessek. Hevesen szedte a levegőt, ajkai teljesen megduzzadtak. Ebben a pillanatban nem vágytam másra, csakhogy letéphessem róla ezt a kevés ruhát is és a falnak nyomjam. Ujjaimmal eltoltam egy hajszálat ami az arcába lógott. Hirtelen összerezzent és lehunyta a szemét. Megrázta a fejét mintha nem látna rendesen. Pár pillanatig csukva volt a szeme, aztán felpattant. A vágyának nyoma sem volt. Zavar és félelem ült ki rá, főleg amikor fölfogta hogy egy asztalon fekszik, fölötte egy srác támaszkodik és legalább száz részeg ember nézi. Azonnal fölpattant, mire muszáj voltam én is elmozdulni. Gyorsan felállt.
- Hol vagyok? - kérdezte gondolkodás nélkül. Furán néztem rá.
- Rydel minden oké? - kérdeztem.
- Hol vagyok? - ismételte meg a kérdést. Aggódva néztem rá. Hatalmas zöld szemeivel várakozóan tekintett rám.
- Mattéknél. Matt Daviséknél. - túrtam a hajamba zavartan.
- Basszus! Tudtam hogy el fog jönni! - morogta dühösen. Értetlenül néztem rá.
- Figyelj, bocs mennem kell! - került ki.
- Várj! Hova mész? - ragadtam meg a a karját.
- Haza. Késő van. És holnap suli! - rántotta ki a kezét az enyémből, aztán egyszerűen elsétált. Igen, ez volt az a Rydel Becker akit ismertem.
YOU ARE READING
Ki vagy te?
Teen FictionMi történik, ha az amúgy is katasztrofális és bonyolult életedbe belecsöppen a suli jéghoki csapat kapitánya, az ügyeletes szépfiú és hirtelen érdeklődni kezd irántad? Mi történik, ha te ezt nem akarod, mert csak veszélyt és bajt hoz rád? És a leg...