Okul başlayalı bir ay olmuştu eve gitmek için hazrlaniyordum sevdayı göreceğim icin mutluydum.
Hirkami aldım çıkmak üzereyken sevvalin bana seslendiğini duydum ilk geldiği günden daha iyi anlasiyorduk artk.
Bana sarıldı ve çabuk gel dedi sanırım beni sevmeye başlıyordu
Yüzüne bakıp gozlerimi kocaman açarak tamam dedim ve ciktim.
Biraz yürüdükten sonra otobüse bindim kulaklık takılı ve hep kafamın içinde dönen aynı söz "seni yazdim kalbime"..
Eve yaklaştığımı farkedince kapıya doğru ilerledim bir müddet sonra indim.
Ileride mahallenin delisi dedikleri ahmet isimli bi adam vardı
Beni görünce ayağa kalktı ve bağırmaya başladı
-Hayat kısa boş durma..
Bu söz bana miydi gerçekten? ben bu adamın deli olduğuna inanmiyordum .
Önünden geçtim ve beni izlediğini farkettim gözden kaybolana kadar bana bakmaya devam etti ve nihayet eve gelebilmiştim.
Annem karşıladı kapıda
Sarıldı bana bende ona sarildim ve derin derin kokusunu içime çektim
Nekadar çok ozlemiştim annemi bu koku bana huzuru hatrllatti.
Hemen içeri girip anneme sofra kurmasinda yardım ettim. Ben mutfakta salata yaparken sevda gelmişti ben farkına bile varmamıştım.
Asliii diye bağırdı ve boynuma atladı çok ozledim kardeşim çok sensiz kimsesiz kaldım diyerek gözyaşlarını tutamadı.
Anlamamıştım ilk başta neden ağladığını kollarından tutup ne olduğunu sordum
Sadece sustu nie sustugunu nie ağladığını bilmemek zoruma gitmişti neyi vardı kardeşimin?..
Başını omzuma yasladi
-Sorma kardeşim dedi sadece yanınmda ol.
Sustuk ikimizde öylece kalakaldık
O an çaresizlik neymiş hissettim
Benim ondan başka kardes diyebilecek kimsem yoktu
Gözyaşlarını sildim ve suan deil kardeşim dedim yemek yemediğini biliyordum çünkü üzgün olduğu zamanlar hiç yemezdi zorla oturttum yanıma ve yemek yemeden kalkamayacağını söyledim.
Istemsizce gülerek tamam diyebildi.
Yemekten sonra hazırlandim ve herzaman dert dökmeye gittiğimiz yere gittik saklı bahçeye.
Sevda oturdu karşıma sigarasını almak için uzandı.
Bırakmıştı aslında gene ne sebep oldu sigara içmesine bilmiyordum.
Uzun süre sessizliğe daldık sigara dumanı ise hayallerime karismisti
Sevdanın hayatını düşündüm ilk sigaraya başladığı zamanı daha 11 yaşındaydık okuldan çıkıp eve gidecektik herzaman bizi sevdanin annesi alırdı o gün gelmemişti kosa kosa ve gitmişti sevda annesi tekti evde beni içeri almak istememişti.
Ben ise onları camdan seyretmiştim
Annesi ağlıyordu yüzünde kan olduğunu gorunce çok korkmuştum
Sevda ise o küçücük bedeniyle annesine annelik yapıyordu sanki. tamam Annem geçti ağlama ben varım diyordu o zaman anlamıştım beni eve neden almadığını gormemi istememişti. Canım kardeşim küçücük yaşta hayatın sillesini yemişti.
Aradan iki gün geçti ferdi amca yani sevdanın babası hala ortalıkta yoktu
Ve bir gece yarısı kapının önünde bulduk ferdi amcayi daha dün gibi hatırlıyorum babamın ferdi amcayi kucaklayıp eve taşıdığını.
Pek sağlam pabuç değildi ferdi amca
Zehra ablayı hep döverdi ve kötü işlere bulasmıştı.
Sevdayi ozamanlar anlayamiyordum
Çocuktum bilemezdimki.
Sevda bizde kalmıştı sabah okula gitmek için hazrlaniyorduk Annem girdi odaya gozleri kizarmisti ne olduğunu anlamaya çalışıyordum
Bugün okul yok dedi sevinmiştik hatta birbirimize sarılarak kahkaha bile atmistik.
Ama bu sevinc fazla uzun sürmedi dışardan gelen çığlık kötü haberin göstergesiydi
Ferdi amcayi deniz kenarında bıçaklayarak öldürmusler..
Tabii bize söyleyen yok Annem bir kosede zehra abla bir köşede sadece ağlama sesleri duyuluyordu.
Zehra abla sevdayi alıp artk biz variz kızım sadece sen ve ben dediğinde
Şaşırmıştım sevda babam nerde anne dedi yutkunarak
Zehra abla
-O artk yok dedi ağlamaklı ses tonuyla.
Aklımız tabiki alıyordu ama kabullenmesi çok güçtü ışte o gün sevda babasının evdeki sigarasını icmisti kızdım ona neden içtiğini sordum
Bana dönerek;
-Babam evde sigara içerken neden içtiğini sordum dertten yavrum için yandığından üzüldüğümden demişti şimdi benim de içim yanıyor asli bu babama iyi geldiyse bana da gelir dedi.
Diyecek tek bir kelime bulamadım.
Işte sevdanin karanlık dertli hayatı başlatmıştı sigaraya onu şimdi tekrar ne olabilir ki ona sigara iciren şey?
Sevda elinde sigara düşünüyordu
Elini tuttum artk anlatmayacakmisin dedim.
Hastayım asli dedi. Çok hastayım zaten sevdayi arada yoklayan bi hastalığı vardı sara krizi geçiriyordu.
Neyin var dedim.
Benim neyim olursa olsun
Annem var kardeşim dedi
Asli zaten ortaokuldan sonra çalışmaya başlamıştı annesi için yaşıyordu. Suanda da annesini kime bırakırım diye düşündüğünü biliyordum.
Ona bağırmaya başladım
Çünkü ölecekmiş gibi konuştuğunun farkındaydım.
Asli koah isimli bu hastalığa yakalanmıştı yani ciğerleri artk yeterince iyi işlev görmüyordu
Makineye bağlanması gerekiyormuş.
Ama işten çıkmayı kabul etmiyordu
Tek düşüncesi annesiydi..
Işte asliyı tekrar sigara içmeye iten şey buydu.Hayat herzaman gülmüyor insana bazen canını yakmak icin var olduğunu bile düşündürüyor..
Keyif alarak okumaniz dileği ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizligin Içinden Gelenler
RomanceSenin için var olan yüreğim sana kapılıp gitmeye aşık ve sadece senin isminle titreyip gözlerinde doymaya alışık. Seni anlatmak istediğimde okyanuslar mürekkep olur bana ama sigdaramam gökyüzüne bu aşkı sadece aşk değil huzuru bulduğum adam ko...