A na moje rty se přitiskly jiné.
Rychle jsem se odtáhla a sáhla po postoli.
,,Klídek amazonko."
,,Ty si se zbláznil!" vykřikla jsem a stáhla ruku z bouchačky.
Doufám, že jí neviděl.
,,Co si jako myslíš, že děláš?" osočila jsem se a.
,,Neříkej, že se ti to nelíbilo," oponoval Chris
Na to jsem nic neřekla, jen se hloupě za červenala. A vyrazila na cestu domů.
,,Ale no tak," zakňoural Chris.
Nic jsem mi neřekla a dál uraženě pokračovala v cestě.
,,Slečna se nám urazila?" zeptal se děsně provokativní hlasem.
Stále jsem ho ignorovala. Nenechám se líbat každým, kdo mě někam pozve.
,,Chloe..."
To už jsem ale vybouchla.
,,Ne nebudu s tebou mluvit, protože si to nezasloužíš," rozkřikla jsem se.
On se mi podíval do očí a nasadil svůj sexy úsměv. Ja se do těch jeho očí chvíli vpíjela, nakonec jsem se s velkým problémem odtrhla. Pokračovala jsem v cestě domů a doufala, že už za mnou nepůjde.
,,Fajn, jsem doma... Nemusíš se mnou až do bytu," prskla jsem.
Jen se na mě usmál a prosmýkl se dveřmi, které jsem zavírala. Protočila jsem nad ním očima. Odemkla jsem byt a jako naschvál přiběhla Katie.
,,Ahoj, kde jsi byla a- k-k-k-kdo jsi tu teda ty? pozdravila mě a jakmile uviděla Chrise, začala koktat.
,,Ja jsem Chris. Chloin přítel," řekl a usmál se na ní.
Katie se začercenala.
,,A-ahh-a," vypravila ze sebe.
Zlostně jaem se na Chrise podívala.
,,Ne není to můj přítel," řekla jsem a vklouzla do bytu.
Chtěla jsem dveře zavřít, jenže Chrisova ruka mi to znemožnila.
,,Ale no tak, Chloe, nebuď buran a pozvi mě alespoň na drink.
,,Tak to v žádnym př-"
,,Jasně pojď dál," přerušila mě Katie.
Zamračila jsem se na ní.
,,Ne, nemáme čas!" snažila jsem se Chrise udržet venku.
,,Nebuď neslušná Chloe," odstrčila mě Katie ode dveří a v podstatě vtáhla Chrise dovnitř.
Za chvíli jsme seděli všichni u stolu.
Já s nasupeným výrazem, že jsem tady ztvrdla s ním. Katie s nervozním výrazem a Chris se mi v podstatě smál do ksichtu.,,Tak nám řekni něco o sobě Chrisi," spustila Katie a zrudla doslova na barvu rajčete.
Tohle bude na dlouho. A vypla jsem hned jak Chris otevřel pusu. Mezitím přinesla Katie flašku nějakýho alkoholu. Bylo mi docela jedno, co to je a lila jsem to do sebe, jako bych neměla dno.
,,Zpomal, brouku," zašeptal mi Chris u ucha.
Hodila jsem na něj rozzlobený pohled.
,,Já nebudu cvičit, jak ty hvízdáš," zamumlala jsem opilecky.
Chris se mi jen zasmál. Katie se někam vypařila. Musím jí "vynadat", že mě tady nechala.
,,Pojď brouku, nejvyšší čas jít spát," vzal mě do náruče.
,,Kdepak máš postel?"
,,Tam," řekla jsem, ale neukázala.
,,Aha," vešel do jednoho z pokojů.
,,Jooo. Tuten," zažvatlala jsem.
Položil mě na postel a chtěl odejít.
,,Ne počkej, nechci být sama," zašeptala jsem.
Usmál se a lehl si vedle mě. Přitáhla jsem se blíž k němu a vdechovala jeho vůni.
,,Spi, broučku," zašeptal a já se propadla do říše snů.
***
Ráno jsem se probudila s pekelnou bolestí hlavy. Nepamatovala jsem si ze včerejšího večera vůbec nic. Ležela jsem jen tak a koukala do stropu mého pokoje. A doufala, že ai na něco vzpomenu. Počkat. Mého pokoje? Jak jsem se sem sakra dostala? Chtěla jsem odhrnou deku, ale něco jí tížilo. Podívala se co to je.
,,Aaaaa!" vykřikla jsem a shodila ho z postele.
,,Co to sakra vyvádíš?" zeptal se rozespale.
,,Co tady děláš?" schovala jsem se pod deku, aby mě neviděl.
,,Vystřel, slídile."
,,No jo. Ale to tys mě tady chtěla," zvedal se ze země a ve dveřích se usmál.
,,Brouku," okamžitě po něm letěl polštář.
Tak teď jsem to posrala.
_______________________________________
+Ahoj. Tak je tu další kapitolka.
Vím slibovala jsem jí už na pátek, ale bohužel se mi nechtělo. :) Tak je tady. Sorry měla jsem ji už připravenou, ale zapomněla ji vydat...+ Jak se vám líbí vzath mezi Chloe a Chrisem?
+ Napište do komentu. A jen tak mimochodem. Asi začnu používat shipovací jméno Chriloe. Je to dobrý?
+ Chtěla jsem ještě říct, že wattpad používám nejvíc ma telefonu. A tak se hodně překlikávám. Prosím, přejděte to. Jo a čeština nikdy nebyla můj kámoš. Takže...
No papa Vamps.
ČTEŠ
Krvavé stopy [DOKONČENO]
Mystery / ThrillerPo městě New York pobíhá sériový vrah. Vláda šlape FBI na paty a tajní agenti jsou plně zaměstnáni. Proto je na případ povolána nová agentka Chloe. Podaří se jí chytit vraha a přežít? #12-kategorie Mystery/Thriller 21.5 2017