Chapter 6

421 24 15
                                    

,,Nenenene. Nemůže být mrtvá! Né!"

Křičela jsem jak smyslů zbavená. Trhala jsem si vlasy z hlavy a chtěla jsem se i říznout nožem, co měla má nejlepší kamarádka v břise.

,,Na to zapomeň," vytrhl mi Chris nůž z ruky.

Prala jsem se s ním a chtěla nůž zpátky.

,,Dej mi ho!" řvala jsem na něj.

,,Chloe, musíš se uklidnit. Vím, že je to těžké. Ale musíš se snažit to zvládnout. Třeba není pozdě," snažil se mě utěšit.

On si snad myslí, že jsem naprosto blbá.

,,Je pozdě! A víš proč? Protože už je mrtvá. Místo abych byla s ní, jsem se flákala s tebou."

Chytil mě do objetí abych se uklidnila, ale mělo to opačný efekt. Naštvala jsem se ještě víc a pořádně ho nakopla do břicha. Poodstoupil a smutně se na mě podíval. Musela jsem se naprosto zbláznit, protože jsem zvedla nůž co ležel na zemi a vyřítila se proti Chrisovi.

,,Au!" zařval, když mu ostří nože projelo rukou.

Vyčítavě se na mě podíval.

,,Promiň," zašeptal.

Co? Nechápu ho. Najednou jsem cítila ostrou bolest v hlavě a pak byla tma.




Rozlepila jsem oči a podívala kde se nacházím. Můj pokoj? Zase? Podívala jsem se po pokoji. Chris seděl v křesle a spal. Byl tak roztomilý. A pak jsem si všimla jeho zakrváceného obvazu na ruce. Panebože! Co jsem to provedla?!

Vyběhla jsem na chodbu. Jestli tam stále leží mrtvola mé nejlepší kamarádky. Nebyla tam.

Vrátila jsem se do pokoje.

,,Chrisi! Vstávej! Kde je Katie!" křičela jsem.

,,Chloe, jo ja tebe taky," zamumlal něco.

Co to mele? Šla jsem k němu a opatrně jím zatřásla.

,,Co je?" zeptal se rozespale.

,,Kde je Katie," docházely mi s ním nervy.

Smutně se na mě podíval.

,,Mrtvá," zašeptal.

,,To vím ty tupče. Ptám se kde je tělo!"

,,Musel jsem ho uklidit. Aby nás nepodezírali."

,,Co si s ní udělal?"

,,Kde je?" řvala jsem.

,,Pohřbil jsem ji v lese."

,,Cože jsi udělal?! Chceš mi říct, že moje kamarádka hnije někde v neoznačeném hrobě v lese!!!!!"

Přikývl. Neudržela jsem se. A vrazila mu takovou facku až mě šťípala ruka. Nemohla jsem se na něj dívat.

Oblíkla ksem se do něčeho co nebylo od krve a vyrazila ven.

***

O týden později.

Pořád se dávám dohromady. Kateina smrt mě velmi zasáhla. Ale nemohla a nemůže ovlivnit celý můj život. A upřímně Chris dělá můj život sněsitelnějši. Dokonce se mě zeptal, jestli s ním nebudu chodit. No čekal by to někdo? (asi všicni co? :DDD)

,,Dělej prcku!" houkl na mě z kuchyně.

Začal si ze mě utahovat kvůli mé výšce. No bezva.

Chris mě pozval na nějakou diskotéku. Prej abych se odreagovala. Neměla jsem náladu, ale co bych pro mojeho kobliha neudělala že? (No gramatic mistake :-D )

,,Už skoro budu."

Oblékla jsem se do džínových kraťásků, crop topu a vlasy jsem si navlnila kulmou. S líčením jsem to nehrotila. Jen lesk a řasenka.

,,Vy-vypadáš skvěle," zakoktal se Chris.

,,Já vím," usmála jsem se.

,,Tak jdeme."


Došli jsme do nějakého klubu. Zamířila jsem přímo k baru. A nalila do sebe pár panáků. Chris seděl vedle mě a jen se mi smál.

Když jsem byla trochu opilá, padaly mé zábrany a já šla tančit. Jenže má nešikovnost se ozvala a já zakopla a řítila se k zemi. Před pádem mě někdo zachytil. Začervenala jsem se. Já a moje levota. Podívala jsem se na svého zachránce. A hluboce se mi ulevilo. Žádný velký trapas. Jen malý.

,,Víš, že jsi můj frdina?" zasmála jsem se tomu jak mluvím.

Alkohol už působil ve velké míře.

Chris se zasmál a vytáhl mě na nohy.

,,Asi hrdina co?"

,,Hm... Chrisi? Víš, že tě nenávidím a zároveň miluju?" zažvatlala jsem.

Usmál se na mě.

,,Jsi opilá."

,,Nejsem. Jsem naprosto opilá," začala jsem se smát jako šílenec.

Najednou se mi zamotala hlava a Chris mě musel znova chytat.

,,Fííí. To je jako na kolotoči!" výskala jsem.

Radši už mě nepouštěl a vzal mě do náručí. Opřela jsem se o jeho hruď a začala usínat. Poslední co jsem slyšela bylo.

,,Já tě taky..."

_______________________________________

+ Helouuuu gájs. Takže jak asi všichni víte, jsou prázdniny. No tak žádné flákání 😀😂

+Doufám že se Vám kapitola líbila.

+ Jen tak pro info. První smutnou část jsem psala u písničky : The Strange Familiar Redmeption. (v médiich. Vy co znáte seriál The Vampire Diaries, je to v díle 3×19 kdy se Caroline potká s Tylerem a Matt odváží Rebeku 😍😍😍 miluju ten seriál ) A druhou veselou část u písnicky DJ Antonie Holiday.

+ Každopádně mě už pěkně bolej prsty. Tak to ukončim. Papa Vampsi...😘 A nezapomeňte. Neflákat😜


Krvavé stopy [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat