Nechala jsem boty botama, ale pozorně jsem Chrise sledovala. Poslední dobou mi něco tají. Počkat... Poslední dobou? Pořád.
,,Chrisi? Říkáš mi všechno?"
Zmateně se na mě povídal.
,,Kdo jsi a co jsi udělala s Chloe?"
Zamračila jsem se. To, že jsem poprvé začala mluvit o něm a ne o mě, neznamená, že mě unesli ufoni a jeden z nich mě nahrazuje.
,,Říkáš mi všechno?" zopakovala jsem otázku.
,,A ty mě?"
,,Do bábovky Chrisi!"
,,Ale no tak. Snad nemáš zase hlad?"
,,Ne Chrisi, nemám" zhluboka jsem vydechovalal.
Je to kretén, je to jen kretén.... Co já tady s ním vlastně dělám? Já taková dokonalá osoba
,,Nelži, máš hlad," zasmál se.
,,A to jsi poznal jak?" soptila jsem.
,,Vždycky mě pošleš někam daleko."
,,Co to tady zase meleš? Nikdy tě neposílám na tvoje ego. To by se dřív stihla znova zformovat země, než bys tam došel. Kdežto na tvoje IQ...."
,,Haha. Moc vtipné Chloe, moc vtipné. Myslel jsem tím to, že mě pošleš do bábovky, jahody, knedlíků, omáčky..."
,,Jo jasně, chápu," prskala jsem a Chris někam odběhl.
,,Heej. Počkej," ale to už se ztratil za nějakým stánkem.
Šla jsem za ním.
,,Baf!"
Reflexy nelze kontrolovat. Otočila jsem se a dotyčnému vrazila pěstí. Ne. Oprava. Chtěla jsem mu vrazit pěstí. Chris mou ruku ještě v letu chytil a druhou rukou držel tácek s pizzou.
,,Copak bys chtěla ublížit svému dokonalému příteli?" pustil mou ruku a zakousl se do pizzy.
Mě jen zakručelo v žaludku.
,,Alespoň už víš, proč jsem prve mluvila o tvém egu," a toužebně jsem koukala na pizzu.
,,Dej mi, prosím," zaprosila jsem.
,,Neříkala jsi že nemáš hlad? Proto jsem ti ji nekoupil," smál se.
Vraždila jsem ho pohledem. Zatímco se smál, pizza ležela na tácku. Jakoby na mě volala sněz mě, sněz mě!
Chňapla jsem po ní a rychlostí světla jí snědla. Chris se pořád smál tomu jeho ubohému vtipu a ničeho si nevšiml. Když se dosmál, všiml se že jeho pizza zmizela.
,,To byla moje-"
,,Jsi přece gentleman. Nenechal bys svou dívku hladovět."
,,Ehm. Jistě. Jak sis jen na chvíli mohla myslet, že bych ji dokázal sníst sám. Já vlastně ani hlad nemám."
Jako na povel mu zakručelo v břiše.
,,To vyprávěj někde na Plutu," smála jsem se.
,,Vidíš? Je na tobě poznat, že už nemáš hlad."
,,A na to si přišel jako jak?"
,,Kdybys měla hlad, musel bych vyprávět, že nemám hlad někde na masový kouli."
Strčila jsem do něj. Čekala jsem, že to ustojí a ono prd. Zahučel přímo do louže.
,,Proč si to udělala?" skoro se rozbrečel.
Podala jsem mu ruku. To byla chyba. Stáhnul mě na zem, přímo do bláta.
,,Do svíčkový Chrisi!! Co mám teď dělat?"
,,Tak to nevím, zlato, ale vím, co půjdu udělat já."
Čekala jsem, co z něj vypadne.
,,Půjdu koupit další pizzu."
_______________________________________
+ Ahooj. Tak po docela krátký době další kapitola.
+ Dost bylo akce a mrtvol. Řekla jsem si, že bych vždycky mezi těma vrahama a mrtvolama mohla přidat veselejší část.... Teda jestli vám přijde veselá.......
+ Jinak jídlo tam není náhodou... Taky máte pořád hlad??
+ K napsání téhle části mě dokopala baba_01... Jelikož si stěžuje, že se nudí. No vidíš to... Tvá dokonalá kamarádka tě zabaví...❤❤❤😂😂😂😂
Papa a dobrou chuť
Vamps 2k16
ČTEŠ
Krvavé stopy [DOKONČENO]
Misterio / SuspensoPo městě New York pobíhá sériový vrah. Vláda šlape FBI na paty a tajní agenti jsou plně zaměstnáni. Proto je na případ povolána nová agentka Chloe. Podaří se jí chytit vraha a přežít? #12-kategorie Mystery/Thriller 21.5 2017