Bum!
Lidi už by se měli odnaučit, takhle mi vtrhávat do bytu. Naklusalo jsem asi 10 chlapů a snažili se nás chytit.
Jednoho jsem nakopla do břicha a ten srazil i toho za ním. Chris se mezitím zbavil asi tří. Dva z nich stihl zastřelit.
,,No já jsem blbá!" vytáhla jsem pistoli.
Další dva jsem odstřelila. Udělalo se mi zle. Zabila jsem lidi. Jsem monstrum Chris viděl, jak jsem se zastavila.
,,Chloe, Chloe! Vzpamatuj se!" zakřičel na mě.
Nic. Pořád jsem nebyla schopná se hnout. I když se proti mě řítil jeden z těch chlapů. A následkem Chrisovy pistole se zřítil na zem.
,,Pojď! Musíme vypadnout."
Chytl mě za ruku a táhl mě pryč. Utekli jsme u bytu a pokračovali dál. Už mě píchalo v boku a dělaly se mi mžitky před očima. Chris ale stále nezastavoval.
,,Ch-Chrisi! Z-z-zpom-al," zasípala jsem.
Nezastavoval. Doběhli jsme až na konec města. A jelikož New York je docela velké město a já nebydlím zrovna někde u kraje, tak jsme se proběhli docela dost.
Konečně zastavil. Stáli jsme u jednoho z těch horších domů.
,,Kde to jsme?" vyskoukala jsem ze sebe.
,,Tady nás nenajdou."
,,Neodpověděl jsi, kde to sakra jsme!"
,,Dům mých rodičů," otevřel dveře.
,,A nebude divný, když tam jen tak vtrhneme."
,,Nebude."
,,Jak to víš?"
,,Prostě to vím!"
,,Ale jak?"
,,Protože tady nejsou."
,,A kde teda jsou?"
,,Mrtví," z jeho hlasu byla slyšet bolest.
,,Ach Chrisi, hrozně mě to mrzí," omlovala jsem se.
Bylo mi to tak líto. Sama vím jaké to je.
Zavedl mě dovnitř a posadil se na starý gauč. Sedla jsem si vedle něho, ale moje zvědavost mi nedala a já se musela zeptat.
,,Co se stalo?"
,,Co myslíš?" upřel na mě jeho nádherné oči.
,,S tvýma rodičema. Co se snima stalo?"
,,Dlouhý příběh."
,,Máme času dost."
,,Dobře. Bylo mi tehdy deset a mámě zjistilu nemoc. Rakovinu. A táta ji tolik miloval, že byl schopen pro ni udělat všechno. Dokázal najít způsob, jak ji vyléčit. Jenže ta léčba a operace, stála asi 900 000 dolarů. A naše rodina nepatřila k nejbohatším. Táta dokázal sehnat sotva 100 000 a to prodal všechno co se dalo. Ale on se nevzdal. A jednou v noci odešel. A už nevrátil. Přišel jen policista, že se táta pokusil vykrást banku a že ho chytili. Při té krádeži zabil jednoho z hlídačů a dostal doživotí. Dva měsíce na to, mámina nemoc došla do kritického stádia a týden na to zemřela. Jakmile se to otec dozvěděl, spáchal sebevraždu. Mě odvezli do děcáku. Tam jsem se snažil co nejvíc připravit na mou nově vysněnou práci. Chtěl jsem se stát agentem, abych mohl pomáhat. Je to docela ironický co?" usmál se a po tváři se mu skutálela slza.
ČTEŠ
Krvavé stopy [DOKONČENO]
Mystery / ThrillerPo městě New York pobíhá sériový vrah. Vláda šlape FBI na paty a tajní agenti jsou plně zaměstnáni. Proto je na případ povolána nová agentka Chloe. Podaří se jí chytit vraha a přežít? #12-kategorie Mystery/Thriller 21.5 2017