Crime 3~
Baekhyun yumuşak dudaklardan yavaşça kendini geri çektiğinde Chanyeol'a baktı. Hızla sırtını ona dönerek özür dileyip içeri girdi.
Chanyeol dudaklarını silip ''Özür dilerim Luhan..'' dedi.. Elindeki söz yüzüne baktı. Tekrar kafasını kaldırıp eve baktı ve sırtını dönüp evine doğru yol aldı.
Baekhyun ellerinin heyecandan titremesine engel olamadan kapıyı zorlukla açıp karanlık eve attı kendini. Kapıyı kapatıp sırtını kapıya verdi. ''Tanrı aşkına ne yaptık biz?'' kafasına vurup salona doğru yürüdü. Duvardaki ışığın kilidine ulaşıp ışıkları açtı. Masum evine bakıp iç geçirdi. ''Yine yalnızım.''
Üstünü değiştirdikten sonra alt kata inip, mutfağa yöneldi Baekhyun. Açlıktan guruldayan karnını tutarak diğer eliyle mutfağın ışığını yaktığında, masada ona sırtı dönük oturan siluetle çığlık attı. Kar maskeli adam yerinden kalkıp ona döndüğünde kim olduğunu anladı. ''Kahretsin.''
Baekhyun evin içinde kaçacak delik arıyordu. Kapının arkasında duran darbe kapıyı açmasını, açmasa iyi olmayacağını söylüyordu. Baekhyun korkuyla ağlamaya devam ediyordu. Telefonu salonda kaldığı için kimseye haberde veremiyordu.
''Kapının arkasından çekil Baek.''
''NE istiyorsun b-ben...den *hıçkırık*''
''1..''
''2..''
Baekhyun korkuyla kapıyı açtı. Darbe ''Güzel..'' diyerek onun üstüne doğru yürüdü. Baekhyun o her adım atışında geri gidiyordu. Karşısındaki bileğinden tutup Baekhyun'u kendine çekti. ''Benim olduğunu öğren Baekhyun.''
~
3 gündür ekip ve Suho Baekhyun'a ulaşamıyordu. Suho evine her gidişinde kapıyı açamamış, yedek anahtarı da bulamamıştı. Kyungsoo ve Chanyeol kavga etmişlerdi.
''Onu korumanı söyledim Park Chanyeol. Ne zamandan beri emirlerime karşı geliyorsun?''
''Bak Soo! anlamıyorsun sanırım? Ben nereden bilebilirim? Ertesi sabah erkenden evine gittim ve bütün gün bekledim ne giren, ne de çıkan vardı. İçeri girmem için izin bile yokken ne yapabilirim?!!''
Jongin araya girerek ikisini de susturdu. Tüm ofis çalışanları bile onların kavga ettiğine inanamıyordu.
''Herkes işine dönsün.'' Jongin kızgınca söyledi. Kyungsoo'nun yanına gelerek onu sakinleştirmeye çalıştı.
Chanyeol sinirle sandalyesinde duran ceketini aldı. Üstüne giyerken kapıyı sertçe vurarak çıktı. Gideceği tek yer vardı. Sinirlerini atacağı 'Sorgu odası'.
~~~
Gaps yapan adamı resmen eziyet ediyordu Yeol... Yarım saattir buradaydı ve gömleğine kan bulaşana kadar adamı dövmüştü.
''İtiraf et seni piç!'' yakasından tutarak söyledi yeol.
''Be.. be--n.. yapma....'' bir yumruk daha savurdu. Adamın ağzında ki kan yüzüne sıçradı. Bir yumruk daha--- savuramadı. Jongin hızla araya girip onu odadan çıkardı. Chanyeol sinirle duvara attığı yumrukla arkasına bakmadan emniyetten çıktı.
Ayaklarının götürdüğü yere baktı Yeol. Bahçenin kapısını açarak eve doğru yöneldi. Zili çaldı. Ama açan yoktu. Tekrar çaldı. Fakat hala açmıyordu. Sinirlerine hakim olarak konuştu.
''Aç kapıyı, Baekhyun!''
''....'''
''Oradasın.. Aç kapıyı lütfen.''
''....''
''Baekhyun sadece görmek istiyorum seni.. Hiç bir şey için zorlamayacağım. Lütfen seni görmem gerek.''
Chanyeol açılan kilit sesi ile kapının açılışını izledi. Aralık olan kapıyı itip içeri girdi. Karşısında ilk gördüğü günden dahada zayıflamış, yüzlerinde yara izleri oluşmuş, göz altında mor mor halkalar oluşmuştu. Ayakları itaat etmedi ve ona yürüyüp kolları arasına aldı. Sımsıkı sarıldı..
Baekhyun aradığı huzuru onun kucaklarında bulmuştu. Her şey bu çocuk yüzündendi. Eğer o gece onu öpmeseydi en azından şuan huzurlu bir şekilde ölmüş olacaktı. Aklına o gece geldiğinde hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladı. Chanyeol onu kucağına alıp salondaki yatağa yatırdı. Saçlarını okşarken güven verici sözler etti.
Baekhyun gözlerini kapatıp, günlerdir açmadığı ağzını açtı.
''Korkuyorum Chanyeol.'' derin bir iç çekti. ''Hemde çok korkuyorum.'' Chanyeol küçük bedenin yanına yatarak ona sarıldı. ''Beni öldürmeyeceğini.. Eziyet edeceğini söyledi.. Bir mal gibi beni kullanacağını bana dokun.. *iç çeker* dokunanları öldüreceğini söyledi.. Onunmuşum ben.. Ona aitmişim..'' Baekhyunun burun kemerinden damlayan gözyaşı Chanyeol'un boynuna damladı. Baekhyun dahada sokuldu ona.
''Seni koruyacağım Baekhyun.''
~
Chanyeol kucağında uyuyan bedene bakıp kalktı. Etrafı toplamaya başladı. Uzun sürmeyen bir toplamadan sonra salondan, onun odasına yöneldi. Elleri kapının koluna gittiğinde duraksadı. Birazdan göreceği manzaradan korkuyordu. Ama bu hisler yanlıştı. Baekhyun sadece koruması gereken sıradan savunmasız bir insandı.. Böyle hissedemezdi. Yakında evleneceği bir sevgilisi vardı ve çok seviyordu.
Kapıyı açıp içeri girdiğinde alt dudağını ısırdı. Elini kapı kolundan ayırarak odanın ortasına geldi.Etrafa saçılmış kıyafetler, iç çamaşırları, sertleştirici ve geciktirici ilaç kapları, kondomlar, kırılmış eşyalardan ziyade içini acıtan, bembeyaz yatağın ciddi anlamda kana bulanmış yatak içini acıtmıştı.. Bunu hak edecek ne yapmıştı? İçeri adım attı. Telefonunu eline alarak Kyungsooyu aradı..
Chanyeol odaya hiç dokunmadan aşağı indi. Mutfağa girerek bir şeyler hazırlamaya başladı. Çok geçmeden onun karnını doyuracak birşeyler hazırlamıştı. Baekhyunun yanına gidip uyuyan çocuğun saçını okşayarak uyanması için seslendi. Baekhyun telaşla kalktı.
''Sakin ol birşey yok baek. Hadi yemek yiyelim.'' Küçük beden ikiletmeden arkasından gitti. Masaya oturduklarında ikisininde yaptığı yemek yemekti.
Yemeğin sonuna doğru Baekhyun su içmek için kafasını kaldırdığında gözleri Chanyeol'un eline takıldı. Hızla onun elini tuttu.
''Ne yapıyorsun Baek?!'' Chanyeol sordu. Baekhyun ona cevap vermeden elindeki yüzüğü çıkarttı ve içine baktı. Kalbine işlenen acı alevlendi gördüğüyle. Yüzüğü ona verip birşey demeden masadan kalkıp odasına koştu. Kapıyı kilitleyip yere oturup kendi kendine sallanmaya başladı. Ağzında sürekli sayıkladığı kelimelerle.''Luhan&Chanyeol ~ 12.09.2010''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLEGAL (EXO , Baekyeol, Kaisoo )
FanfictionILLEGAL Çift: Baekyeol Baekhyun 21 yaşında bir kafe çalışanıydı. Her gün işine düzenli gidip gelen, işini doğru yapan, Ev ve iş arası gidip gelen bir garson parçası. Rutindi günleri, kendine bile bakmayan sadece işine odaklanan disiplinli kişiliğe s...