Crime 4 ~
Chanyeol zil çalınca Baekhyun odasının önünden aşağı indi. Kapıyı açtığında Kyungsoo ve diğer ekibi gördü. Gülümseyerek içeri girmeleri için geri çekildi. Kyungsoo Yeol'a sarıldı. Chanyeolda sarılıp herkes içeri girince kapıyı kapattı.
''Kyungsoo.''
''Hm?''
''Baekhyun kendini odaya kitledi açabileceğinizi sanmıyorum. Yarım saattir içeride ve kapıyı açmıyor, kendi kendine bir şeyler mırıldanıp ağlıyor.''
''Ekip elinden geleni yapacaktır merak etme.'' Kyungsoo gülümseyerek yukarı ekiple çıktı.
Dediği gibi olmuştu zorluk çıkarmadan kapıyı açmışlardı. Baekhyun Chanyeola sürekli bakıp bir şeyler mırıldanıyordu. Chanyeol onun kızgınlığını anlıyordu. Çökmüş bir insanı iyice çökertmişti. Olay yeri inceleme ekibi, yataktaki kanlı bezden bir parça almıştı, yerdeki kondom kutularından parmak izi, ve geride bırakılan diğer kanıtları da almıştı. Kyungsoo Baekhyun'u kolundan tutup dışarı çıkardı. Aşağı kata inip mutfağa getirdi.
''Bana neler olduğunu anlat Baekhhyun. Bu çok önemli.''
''B-ben geldim buraya.. Ve..ve ışığ-ışığı aç-tığımda o-o burada oturuyordu. Bend--de korktum ve o-dama ka-kaçtım. Sonra o-dama girdi ve.. ba-bana..''
''Tamam anladım. Saat kaçtaydı?''
''Bilmiyorum geceydi sanırım.. Hatırlamıyorum..'' Kafasını eğdi.
''Peki teşekkürler.'' diyerek onun saçlarını okşadı. ''Korkma baek, Chanyeol seni koruyacak.'' dediğinde yine aynı şeyi yapmıştı. Kyungsooya bakıp onun duyamayacağı şekilde bir şeyler mırıldanıp mutfaktan çıktı. Kyungsoo anlam verememişti yaptığına. Chanyeol'u çağırdı.
''Baekhyunla aranızda ne geçti Park?''
''Hiç bir şey soo.''
''Yalan söyleme anlıyorum.''
''Beni öpmesine izin verdim. Arkasından da *yüzüğü gösterip* öğrendi.''
''Chanyeol işinden mi olmak istiyorsun?'' Kyungso bağırdı. ''Ettiğin polis yemini nerede? İş ve aşk.. Karıştıramazsın başın belaya girecek!''
''Eğer biraz daha bağırırsan evet girecek.'' Chanyeol kızgınlıkla söylendi. Kyungsoo onu orada bırakarak odaya çıktı.
Baekhyun salondaki koltukta oturmuş sadece düşünüyordu. Aslında zihni tamamen boştu.. Kalbi sızlıyordu. Elini kalbine koyduğunda ağzından ''Chanyeol.'' dökülürken gözlerini sımsıkı kapattığında dizlerine damlayan yaşları umursamadı. ''Neden ben?'' hıçkırıklara boğulmaya başlamıştı. Gerçekler yüzüne vururken, nefes alması da zorlaşıyordu. Bu hayat onu yoruyordu. Belkide yaşamamalıydı. Evet, kesinlikle. Belkide tanrı onu yanına çağırıyordu. Ailesi, belkide onu özlemişti ve gelmesi için acı çektiriyordu. Kesinlikle. Yoksa o bunları hak edecek hiç bir şey yapmamıştı. Baekhyun damlayan göz yaşlarını ellerinin tersiyle silip mutfağa gitti. Hızlı adımlarla, sinirden elleri titremeye başlamıştı. Artık acıdan gözleri hiç bir şey görmüyordu. Şuan tek görmek istediği haplardı. Çekmeceleri karıştırırken deli gibi hareket ediyordu. Mutfakta şaşkınlık onu izleyen chanyeol'ü fark etmemişti bile. Baekhyun hapları eline aldığında gülümsedi. Evet artık huzuru bulacaktı. O hapları içtikten sonra acılar dinecekti. Mutluluğun kulağına fısıldadığını şuan hissedebiliyordu. Kapağını açtı kutunun.
Chanyeol onun sırtı dönük olduğu için bir şey göremiyordu. Taki elinde açılan hap kutusunu görene kadar. Koşarak gitti. Ağzına atacakken bileğinden tutarak hapların yere düşmesini sağladı. Baekhyunun ıslanmış gözlerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLEGAL (EXO , Baekyeol, Kaisoo )
FanfictionILLEGAL Çift: Baekyeol Baekhyun 21 yaşında bir kafe çalışanıydı. Her gün işine düzenli gidip gelen, işini doğru yapan, Ev ve iş arası gidip gelen bir garson parçası. Rutindi günleri, kendine bile bakmayan sadece işine odaklanan disiplinli kişiliğe s...