Crime 8~
Zilin çalmasıyla Baekhyun yattığı yataktan kalkıp kapıya yöneldi. Saat bayağı geçti. Lay yeni çıkmıştı 'Acaba bir şey mi unuttu?' diyerek kapıya yöneldi. Kapıdaki sabırsız bir kez daha zile basınca Baekhyun açtı gelene bak--- BAKAMADI!
Uzun siluet her kimse kapıyı açar açmaz Baekhyunun dudaklarına yapışıp sertçe duvara yapıştırdı. Baekhyun girdiği şokla gözleri kocaman olmuştu. Burnunu dolduran ağır alkol kokusu ile Chanyeol'ün o değişmeyen parfüm kokusuyla kim olduğu anladı. Ellerini onun göğüsüne vurarak itmeye çalıştı ama karşısında özenle yetiştirilmiş ve kendinin iki katı olana sivrisinek gibi gelmişti vuruşları. Chanyeol onun bileklerinden tutup duvara sabitledi. Baekhyun bağırmak istese de Chanyeol'ün ağzının içinde kayboluyordu. Vücudu ile itmeye çalıştı işe yaramayınca dudaklarını ısırdı. Chanyeol acıyla inleyerek geri çekildi.
''Dudaklarımı kirletiyorsun!'' Baekhyun bağırınca Chanyeol sinir edecek bir gülümseme yerleştirdi dudaklarına.
''Zaten kirlisin!''
''N-ne?'' Baekhyun yanlış duyduğunu umdu.
''Hadi ama.. herkes gibi benimde altıma isteyerek yatamaz mısın?''
''B-ben..'' Chanyeol konuşmasına izin vermeden devam etti.
''O güzel sikilesi kıçında penisim yakışacağına yemin ederim. hadi ama bebeğim zevk almamaktan mı korkuyorsun?'' Baekhyun tüm gücü ile Chanyeol'a tokat attı. Evin içini sessizlik boğmuştu saniyeler içerisinde. Ona bakmayarak kapıyı gösterdi. ''Çık evimden!'' Chanyeol mimiksiz ifadesi ile çıktı evden. Baekhyun kapının açık kaldığını bile fark etmeden yukarı çıktı. Kendisini banyoya atıp aynanın karşısında son kez baktı kendine. Şişmiş kızarık dudaklarına baktı. 'Son vereceğim her şeye artık kimseye eziyet vermeyeceğim!' diyerek karşısındaki aynaya attığı yumrukla aynayı kırdı. Lavabonun içine düşen ayna kırıklarından her hangi birini aldı avucunun içine. Küvetin başına gitti. Buz gibi suyu açıp dolmasını bekledi. Tek eliyle küvetin kenarından destek aldı. Suyun doluşunu izlerken berbat hayatını bir kez daha gözden geçirdi. Bir umut aradı, arkasında bırakmaktan korktuğu tek bir şey, vazgeçmek isteyeceği tek neden ama yoktu. Kapkaranlık hayatında, yoluna ışık tutacak hiç bir şey yoktu. Kıyafetleri ile küvete girdi. Kafasını geri koyup uzun bir süre o konumda kaldı. Kapattığı gözlerini açıp elindeki ayna parçasını küvetin kenarına koyarak ıslak kazağının kollarını sıyırdı. Kanayan elinden çoktan su pembeleşmeye başlamıştı. Sıyırdıktan sonra cam parçasını aldı sağ eline. Keskin ucu ile bileğini baştan sona kestiğinde acı çığlıklarını basmıştı. Kestiği eline aldı cam parçasını ve diğer bileğine de aynı işlemi uygulayarak elindeki parçayı suya bıraktı. Aşağı doğru kayarak tamamen suyun içine girdi. Gözleri kapanırken beynine yansıyan görüntü ciğerinden son nefesin çıkması ile oluşan köpüklerin yüzeye ulaşıp yok olmasıydı. Tıpkı hayatı gibi.
Bir elin sudan tutup çıkarılması ile sarsılmaya başladı. Kulaklarına dolan hafif tanıdık sesle uyanması için yalvarıyordu birisi. Lanet olsun mutluluğa adım atmaya azıcık kalmışken, kimdi onu acılarına döndüren piç? Baekhyun gözlerini açmamak için direniyordu. Ama yavaş yavaş mecburu açtı. Karşısında saçları hafif kestane renkli çocuk uyanmasını söylüyordu. Bulanık gören gözlerinden kim olduğunu anlayamıyordu ama bileklerinden hala sıcaklıkla akan kanın çıplak ayaklarına damladığını hissediyordu. Karşısındakinin beyaz gömleğinin kan olduğunu da görebiliyordu. Görüntü netleştiğinde kim olduğunu anlamıştı.
JONGIN.
~
Kendinden küçük bedene yaklaştı büyük beden. Ona bakması için öksürdüğünde ona döndü küçük olan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLEGAL (EXO , Baekyeol, Kaisoo )
FanfictionILLEGAL Çift: Baekyeol Baekhyun 21 yaşında bir kafe çalışanıydı. Her gün işine düzenli gidip gelen, işini doğru yapan, Ev ve iş arası gidip gelen bir garson parçası. Rutindi günleri, kendine bile bakmayan sadece işine odaklanan disiplinli kişiliğe s...