Crime 11- Final.
Chanyeol ekipleri evine yolladı ama kendisi gitmedi. Şuan tek istediği tüm gerçekleri öğrenmekti.
''Peki bu oyunda tek misin Luhan?'' kyungsoo yutkundu.
''Hayır. Bu oyunda tek değilim. Bu oyunun sahibi Chen.''
~
Chen'nin duydukları ile elinden silah düştü. Hıçkırıklarla ağlıyordu. Baekhyun olduğu yerden kalkıp ona sarıldı. Chen son kez ona dokunduğunu biliyordu. İlk samimi, ve gerçek sıcaklıkla ona dokunuyordu. Sımsıkı oda sarıldı.
''Yetimhanede bana tecavüz ettiğinde hiç kızmadım. Aslada kızmayacağım.''
~
Chanyeol duyduğu ile şaşırdı nasıl yani?
''Nasıl yani?'' Kyungsoo şaşkınlıkla sordu.
''Bu oyunun sahibi Chen. Defalarca acımasızca dövüp, seks kölesi olarak kullandığı da, ona taciz mesajları atanda, Chendi ben değil.''
Chanyeol içi birazda olsun huzur dolmuştu. Bunun Luhan olmadığına sevinmişti. Ama abisi?
''Senin amacın neydi peki?'' Kyungsoo merakla sordu.
Luhan kafasını çevirip cama baktı. ''Sevdiğim adamı korumak.''
~
Kapı kırılarak içeri girdi polisler. Elindeki silahları onlara doğrulttular. ''Baekhyundan uzak dur!!'' ihtar etti polisler. Chen ve Baekhyun ayrıldığında Chen Baekhyun gözlerinin içine baktı. ''Seni seviyordum Baekhyun.'' polisler chen üstüne atlayıp yüzüstü yatırılarak kolları arkasında kelepçelendi. Başka bir polis Baekhyun'un yanına gidip emniyete gitmeleri gerektiğini söyledi. Baekhyun kafasını sallayarak onlara ayak uydurup arabaya bindi.
~
''Bu ne demek?'' Kyungsoo şaşkınca baktı.
''Bir önemi var mı?''
''Soruları benim sorduğumu sanıyordum.''
''Doğru hep cevaplamak zorunda kalanda hep benim, mecbur kalan herşeye.''
''Herneyse. Bunu neden yaptın peki luhan en başından anlatır mısın?''
''Peki. Chenle 3 sene önce tanıştık Suho sayesinde. Beni sevgilisi ile tanıştırmak istediğini söyledi. Ve lanet olsun ki kabul ettim. O zamanlar Yeol ile yeni çıkmaya başlamıştık. Chanyeolla sürekli birlikte olduğum için Chenle bir türlü tanışamamıştık. Onunla tanıştığım gün Suho, Chen, ben ve Chanyeol birlikte bir yemeğe çıkmıştık.'' Chanyeol anıyı hatırladığında gülümsedi bu doğruydu. Sürekli kuzeninin sevgilisiyle tanışacağını söyleyip bir türlü tanışamadağını söyleyip durduğunu hatırlamıştı. ''O gün onunla tanıştık. Zamanla çok daha vakit geçirdik hep birlikte sanırım 2 sene kadardı.-Hatırlatma Kyungsoo sorguda kaç senedir tehdit aldığını sorduğunda 1 senedir demişti.- Bu zamanda benim zayıf noktam Chanyeol olmuştu. Chen ise beni araştırıp bunu öğrenmiş. Bir gün bana mesaj çekti. Görüşmek istediğini söyledi. Bende kabul ettim. Bana ilk başta iyi bir parayla teklif etti. Kabul etmedim. Bunu kabul etmek delilikti. Chen beni Chanyeolla tehdit etti. Tek gerçeğimdi benim Chanyeol. Gerçekten Chanyel benim tek varlığımdı. Ona zarar gelmesi en son isteyeceğim şeydi. Kabul ettim.'' Sustu Luhan. Kyungso sessizliği bozdu.
''Daha sonra? Senden neler istedi.''
''İlk başta evinin kapısına sürekli taciz mesajları bıraktım.''
''Başka bir şey yapmadın mı?''
''Yaptım. Chanyeol'ün mesaide olduğu geceler onun evini gözetledim. Chene raporlar verdim. Baekhyun o kadar sakindi ki.. '' Derin bir nefes alıp kafasını eğdi. ''Bunu gerçekten hak etmiyordu.'' Gözlerinin önüne gelen anıyla ağlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLEGAL (EXO , Baekyeol, Kaisoo )
FanfictionILLEGAL Çift: Baekyeol Baekhyun 21 yaşında bir kafe çalışanıydı. Her gün işine düzenli gidip gelen, işini doğru yapan, Ev ve iş arası gidip gelen bir garson parçası. Rutindi günleri, kendine bile bakmayan sadece işine odaklanan disiplinli kişiliğe s...