ILLEGAL 5

6.2K 478 111
                                    

Crime 5~

Chanyeol ve Kyungsoo olabildiğince hızla kafeye sürdüler arabayı. Kyungsoo onu sabah kafeye bıraktığı için burada olabileceğini düşünmüşlerdi.

Kontağı kapatmadan ikisi de kafeye koştu. Kabaca içeri girdiler. Bütün kafalar onlar dönmüştü. Chanyeol Suho'nun yanına koştu.

''O.. ne..nerede?'' nefesini hala dizginlemeye çalışıyordu.

''içeride..'' Suho cevapladı.

Kyungsoo ve Chanyeol içeri girdiklerinde duvarın kenarında oturmuş ağlayan bir Baekhyunla karşılaşmışlardı. Baekhyun onları gördüğünde olduğu yerden hızla kalkarak Chanyeola sarıldı. Chanyeolda kollarını ona dolayarak sırtını sıvazladı.

Uzun süren sessizlikten sonra Baekhyun konuşturmaya başladılar. ''Ne oldu Baekhyun?'' Kyungsoo sordu.

''O-o buradaydı.''

''Peki ne yaptı?''

''Camın arkasından beni izliyordu.'' Kyungsoo anladım diyerek kafasını salladı. Telefonu çalmaya başlayınca olduğu yerden kalkıp aramayı cevapladı.

''Ne oldu Jongin?''

''Kyungsoo sanırım o psikopat bu darbe?''

''Nasıl yani? Ama Jongin.. bardaki gece?''

''Bak Kyungsoo. Bu darbe Baekhyun'un çalıştığı kafenin patronu. Ve itiraf etti. Baekhyun'a tecavüz etmiş. Ama o gece ona dokunan kesinlikle o değilmiş. Yani bunu bizde biliyoruz. Olay çok karışık gibi gönü---''

''Şuan kapat Jongin sonra görüşelim.'' cevap beklemeden telefonu kapattı. Hızla Suhonun yanına gitti. Bu çocukta negatif bir enerji alıyordu. Suho'nun kolundan tutup Baekhyun ve Chanyeol'un oturduğu masaya oturttu.

''Neden baştan başlamıyoruz?''

----

''Baekhyun o gece ne oldu?'' Kyungsoo konuşuyordu bu defalarca soruşuydu. Ve her ifadesi farklıydı Baekhyunun. Suho'nun o gece Baekhyuna geldiği yeni çıkmıştı ortaya.

''Darbe evimdeydi. Bana tecavüz edeceği sırada kapım çalındı. Üst kattaydık. Sonra zil çaldı.. ve o odamda saklandı bende aşağı inip kapıyı açtım. Suhoydu. Benim Chanyeolla öpüştüğü görmüştü ve bağırıyordu.'' Kyungsoo Suhoya döndü.

''Doğru mu?''

''Evet doğru.'' dedi Suho kafasını sallayarak.

''Neden sakladın bunu Suho?'' Kyungsoo ciddiyetini koruyordu. Ama Chanyeol şuan duygularına yenik düşerek araya girdi.

''Neden kızdın? Yoksa Baekhyuna mı aşıksın Suho?'' dedi Chanyeol kalbi sıkışarak.

''Hayır tabiki. Senin Luhanla çıktığını biliyorum Yeol!'' Chanyeol şaşırarak baktı.

''Nereden tanıyorsun beni?''

''Luhan benim...'' Chanyeol susmasını sağladı onun yakasını tutarak.

''O piç sensin demi?''

''Evet benim!!'' Suho yakasındaki bileği ittiğinde Kyungsoo ve Baekhyun Chanyeol'un ayırmaya başladılar.

----

Baekhyun'u Emniyet getirerek ifadesini tekrar almasını söylediler. Kyungsoo ve Chanyeol kendi odalarına girip her şeyi baştan sona tekrar gözden geçirdiler. Ama sürekli topladıklarında bir yerden bozuluyordu. Chanyeol kafayı yemek üzereydi cidden.

ILLEGAL (EXO , Baekyeol, Kaisoo )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin