1Dalis "Pradžia"

295 18 2
                                    

English up^^
*Įsijausk į istoriją , nes tai bus pasokojama apie tave (Y/N)...Ir įsijung fantazija... Sėkmės!*

Tavo praeitis buvo tokia tu išsiskyrei su vaikinu, kuris tik žaidė su tavim (fuck boy) kaip kiti sako.Tu pradėjai savo gyvenimą iš naujo Pietu Korėjai, nes ankščiau tu gyvenai Lietuvoje...

Tu atsikėlei anksti ryte. * Buvai įsinamavusi butą laikinai* Nuėjai link virtuvės pasidaryti valgyti, bet kaip visada šaldytuvas tuščias nuėjai prie kompiuterio pasieškoti darbo. Ir vienas buvo iš ju būti vadybininkė... Gerai ir skambėjo ir darbas aprašytas kaip tik tau, geras atlyginimas iš kurio dar galėsi išgyventi. Padėjus kompiuterį į šaly nuėjai po dušu na ir kaip visalaik ryto darbai... Apsirengei ir išėjai iki parduotuvės kažka nusipirkti, kad iš bado nenumirtum* Tu iš savo draugų pasiskolinai gan daug pinigų, tad nelaibai gerai jų prašyti dar* Ėjai sau be nuotaikos kol atsitrenkei į kažka...

???: Žiurėk kur eini... * Tai buvo didžiulė minia vaikinų*

Aš:Atsiprašau...

???: Varyk iš, čia tau nevieta!!!*Vaikinai spyrė tau į pilva ir nukritai kol vienas vaikinas pribėgo ir dėjo tau į nosį...

Tu nukritus... Verkei, tai aišku nejaugi žvengsi... Pribėgo prie tavęs kažkoks vaikinas ir sako (visai kitas)...

???: Panele ar viskas gerai!? Jums reikia į ligonine!!!.

Tu kosijai krauju...

Vaikinas pajamė tave ant rankų ir nunešė tave į savo mašiną...

*****************************

Sorry, kad tokia trumpą ir gan žiauri, dar dėl to nes pradedi nauja gyvenima, tai iš vis...Komentuokite ar patiko visa kita... Na ir jeigu ką pavotinkite... 😂

Gero gyvenimo, be muštynių ir smurto... 😇

Myl... 😍 Moliugėliai

Kim_Klaudytėėė



LottoWhere stories live. Discover now