Part 18 "Strange feelings"

50 6 0
                                    

???'pov

Ėjau link parduotuvės, nes norėjosi kažką užkąsti, o namie lentynos tuščios.

Kai eidamas šaligatvių išgirdau Y/n.

Išvydau Mr.Lee ne pirmą kartą užšiemant tokia veiklą, bet nemaniau, kad jis galėtų taip pasielgti su Y/n.

"Paleisk merginą, nenorėk problemų" surikau.

Back to your 'pov

"Paleisk merginą, nenorėk problemų" suriko nepažįstamas vaikinas iš kitos pusės.

Nors pala, man šis balsas atrodo kažkur girdėtas.

Atsisukau ir išvydau Sehun!

Mr.Lee nespėjęs pažvelgti atgal.

Sehun iš nugaros stipriai vožė Mr.Lee.

Tada Sehun pagriebė man už riešo ir pradėjo bėgti.

Tačiau pabėgus kelis metrus kritau ant asfalto.

Aš niekaip negalėjau pabėgti per tuos savo prakeiktus aukštakulnius mat būtinai reikėjo juos mūvėti.

Sehun paėmė mane ant nugaros ir pradėjo bėgti.

"Ačiū Sehun" tyliai sušnabždėjau jam į ausį.

Ir tada pamačiau kaip jis gražiai nušypsojo.

"Aš tau skoloj" sušnabždėjau dar kartą į ausį.

-Kitą dieną-

Atsikėliau gal apie 4 ryto, nes išgirdau didelį šurmulį sklindanti iš apačios.

Nulipau laiptais žemyn ir išvydau vaikinus kažkur skubančius.

"Kažkur eisit?"paklausiau miegančių balsu.

"Mums reikia pasiruošti prieš išvažiuojant į Japoniją"atsakė Suho.

"Japoniją? O tai kada išvyksite?"paklausia sutrikus net iš miego prikėlė.

"Kitą savaitę, o dabar Y/n marš į lovą!"
Sehun tarė ir patapšnojo man galvą.

"Aish... aš tau ne mažas vaikas, Sehun" sumurmėjau sau po nosimi ir man regis Sehun tai išgirdo.

"Aw...Kokia tu miela kai pyk-- neužbaigęs Sehun sakinio Chanyeol jį pertraukė.

"Mažiau kalbų, važiuojam"

Likau ir vėl vieną tūnoti namie. Dar buvo taip anksti tai nusprendžiau grįšti atgal į lovą.

Bandžiau užmigti, bet niekaip iš galvos negalėjau pamiršti vakar įvykio su Sehun.

Dar niekas nėra taip pasielgęs su manim kaip Sehun. Viskas atrodė tarsi sapne.

Netrukus mano telefonas suskambo. Tai buvo žinutė nuo Mr.Lee.

"Sveika, atleisk vakar buvau išgėręs, tikiuosi tu nepyksti už vakar vakarą, tačiau apgailestauju, jog tau teks ieškotis naujo darbo, nes radau geresnę už tave. Turi mėnesį"

Man buvo jau visai nusispjauti į tai jog jis mane išmes iš darbo. Bent jau neturėsiu dirbti pas tokį idiotą.

Staiga gavau dar vieną žinutę tačiau tai buvo ne nuo Mr.Lee...

Tai buvo Sehun!

"Labas! Žinau, kad tu dar miegi, bet valgyk sveikai, kol mes dabar išvažiavę!"-Sehun.

"Gerai, gerai."-tu.

"Ė! Eik pamiegoti!"-Sehun.

"Aha, o tu eik darbuotis"-tu.

Hm... Nuo kada Sehun taip pasikeitė. Jaučiuosi keistai kai jis toks aplink.

Vieną kart, kai jis man paskambino tą dien, kai buvau susitikus su Jeonyeong atrodė nieko įprasto, jog jis pasigedo manęs.

Bet jau kai tą dieną susitikau su juo ir Baekhyun parke, mane apėmė keistas jausmas.

Nežinau, bet man apima nuojauta, jog man Sehun giliai širdyje patinka.

Tačiau netrukus vėl gavau žinutę nuo Sehun. Ir tai buvo trumpas video iš jo!

*************
Claudy_Kim

Vote&Comment 🙊😄

LottoNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ