Part 17 "My hero"

38 4 0
                                    

Ne ištvėriau ir bandžiau patraukti Mr.Lee ranka, tačiau nesėkmingai. Jis tik dar stipriau pagriebė.

"Um... Mr. Lee man skauda, paleiskit..."-pasakiau tyliai. Jaučiau kaip akyse kaupiasi ašaros.

"Y/n... nevadink manęs Mr.Lee, mane tai pykdo, kreipkis į mane kaip į draugą, kaip tu taip vadini jaučiuos senas." Jis pasakė griežtu balsu.

"Bet jūs man nesat draugas"- tariau ir staiga Mr.Lee sustabdė mašina.

''Lauk čia" pasakė ir išlipo iš mašinos tregdamas dureles taip stipriai, kad net atrodė jog mašinos dalys išnirs. (užrakino mašinos duris)

Mr. Lee 'POV

Užėjau į degalinę nusipirkt pakelį cigarečių bei kelis prezervatyvus, nes tą kalė mane jau užknįso iki gryno kaulo. Kai ji gali taip į mane kreiptis, kai aš su ją taip gražiai elgiuosi tarsi draugas. Tokia pati kaip ir Lia su Jisoo. 

Dar betrūko šio lėtapėdžio pardavėjo niekaip negali nuskenuot prekės. Žaidža čia jis man.

"Gal gali paskubėt, kvaily"- Mr.Lee

''Taip, pone"

''Bent jau tiek pagarbos"

Susimokėjau ir išsinešdinau iš tos prakeiktos degalinės. Įdarbino kažkokį nevykelį, net nemoka paderimai dirbti.

YOUR'POV

Sėdėjau, mašinoje ir mačiau... Ar palikt man darbą ir eit ieškoti kito, ar palaukti iki atlyginimo ir išeiti.

Ir po kelių minučių grįžo Mr.Lee.

"Nu tai ką pasiruošk šiam vakarui"pasakė Mr.Lee su šypsniu veide.

-"Hm?"-truputi susiraukiau, kad man jau laikas namo koks tau dar vakaras prieš akį pamaniau.

-"Nejaugi tau bus pirmas kartas"- jis tarė ir numetė man prezervatyvų maišelius.

Po perkūnais dingstu iš čia, man jau gana.

Išlipau iš mašinos ir ėjau link namų, kai staiga Mr.Lee pagriebė man už riešo.

"Kur tu manai ėjusi tokių paros metu, einam pas mane pernakvosi"

"Ne, paleidi arba kitais skambinsiu policijai"- surikau..

Mr.Lee pradėjo juoktis.

"Labai išsigandusi, eikš čia" jis tarė ir paėmęs mane už dviejų rankų vedė į mašiną.

"Paleisk ją, nenorėk problemų" sušuko nepažįstamas vaikinas iš kitos pusės.

Tačiau vaikino balsas buvo man kažkur pažįstamas...

.....................................

Claudy_Kim

LottoWhere stories live. Discover now