5 Dalis!!!!

142 13 0
                                    


(Tao, Kris, Luhan- jie vis dar čia....)

Nuėjau į savo kabinetą popierių tvarkyti, kažkas pasibeldė į duris.

Aš: Užeikite!

??? atidarė duris ir iėjo, SM Direktorius tai buvo:

SM Direktorius: Sveika, susipažinai su EXO vaikinais?

Aš: Taip, visi tokie draugiški (😂).

SM D.: Tai, labai gerai, tau reikės gyventi su jais kaip vadybininkei. Jie gyvena name ir tu turėsi kambari su rubine, dusų nu ždž, tu gan griežta manau palaikysi tvarką namuose...

Aš: Na gerai, o kada man pas juos apsigyventi?

SM D.: Šiandien butu gerai...

Aš: Na gerai.

SM D: Tai tada gali važiuoti pasiimti savo svarbiausius daigtus. Dėl drabužių neabėjok turėsi, neiimk nereiks!

Jis uždarė duris ir išėjo palikęs man adresą.

Aš pasiiemiau paltą ir išėjau. Kol atsisukau, pamačiau vaikinus, kurie spoksojo į mane ir kažką kalbėjo, jaučiau, kad kažkas blogo.

Chanyoel 'pov

Mes su vaikinais nuėjome pas SM direktoriu paklausiti ar Y/N gyvens su mumis tam pačiam name kur mes. Jis atsakė: Reik pasakyt! Jis išėjes iš Y/N kabineto pasikalbėjęs su tavim...

Mes laukėme kol tu išeisi su paltu pasiimti daigtų, ar tu sutikai...Ir ji išėjo su paltu ! 😂

Luhan: YESS! Ji su mumis gyvens!

Aš: Šaaa!!! Dar ji išgirs!

Visi buvome laimingi!

Y/N 'pov

Ach! Kokie jie keisti?! Išėjau iš SM, ilipau į autobusą. Atsisėdau ir važiavau, bet mane baisiai užnervino tokie pat keliaiviai kaip aš! Visi spoksojo į mane, o ypač jauniasnieji, viena merginą prisėdo prie manęs:

???: Tu EXO vadybininkė naują?!?

Ačiū Dievui mano stotelė kaip tik laiku aš nieko neatsakydama išlipau iš autobuso ir kuo greičiau ėjau link namų! 😥

Atsisukau, pamačiau šimtas kažkur merginų , kol viena mergina pribėgo prie manęs:

???: Kaip atrodo Chanyoel! Nori but draugėm?!?

Aš pradėjau bėgti. Kol pasiekiau savo butą. Užsirakinau, pasiemiau kuprine susidėjau savo svarbiausius daigtus, paskambinau "Taxi". Greit išokau pro langą, gi Lietuvė, Lietuvės nerealios gi, o aš iš jų, nubėgau link " Taxi" kuri jau stovėjo. Įlipau padaviau adresą ir pradėjome važiuoti, atsisukau į galą pamačiau merginas kurios bandė pasivyti mašina.(Taxi)

Aš: Gal galite greičiau?!

Taksistas: Gerai, pabėgsime.

Važiavome, pasiemiau telefoną gavau žinutę nuo nepažystamo.

???: Tu greit? Čia Luhan!!! 😍

Buvau tokia šiandienai įvaryta siaubo staigmenų!!! 😂😱...

*******************************

Sveiki! Šita istorija buvo iš visų ilgiausių, dėl to nes biški užsibuvau fantazijoje ir supratau, kad aš ne Korėjoje, nes turėčiau buti kaip ir jūs!😂Tai kita dalį vėliau parašysiu, nes tingiu rašyt 😅.

L😍Vㅌ moliugėliai!

~Kim_Klaudytėėė 😍👌💖

~Kim_Klaudytėėė 😍👌💖

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




LottoWhere stories live. Discover now