Atsirakinus namo duris, suskambo telefonas. Tai buvo žinutė nuo nepažįstamo. Pamaniau nuo kieno tai galėtu būti?
"Labas, gal galim susitikti už poros minučių?"
Keista pamaniau, kas tai galėtų būti? Ko gero bus Lilly. Tačiau vis tik pasiteiravau.
"Kas čia?"
''Lilly"
Pauzė. Net neįsivaizdavau, ką jai atrašyt, nes turiu sutvarkyt namus ir dar pasiruošt susitikimui su Mr. Lee. Nors šiandien minėjau jai apie tai.
"Atleisk, turiu planų."
"Bet tik porai minučių."
"Na gerai, tik porai minučių..."
„Gerai. Susitikime prie Iris parko, už 10 minučių."
Nieko neatrašius nuėjau link savo kambario.
Persirengiau į patogesnius drabužius, nes tiesiog nepakenčiau aptemtų drabužių, nes jie tokie nepatogus. Jaučiausi tarsi suparalyžiuota vilkint juos.
Išėjus iš namų pasakiau vaikinams, kad neužilgo grįšiu.
SEHUN 'POV
Nieko nesuprantu. Už poros valandų turi atvažiuoti Mr. Lee, o ji ką tik grįžus staiga išeina? Nuojauta sako, kad kažkas čia ne taip.
ATGAL Į TAVO ' POV
Atėjau ir ėmiausi ieškoti Lilly, nes ji jau turėtu būti čia. Tačiau apsisukus atgal išvydau...
***
Hellow~
Pamaniau kelti dalis dažniau, tačiau jos bus trumpos.. Manau, jog rašysiu ilgesnes ne taip kaip šią, tačiau nenusivilkit, kad jos tokios trumpos. Beja ši istorija nebus ilga.
Tai tiek. Kita dalis ko gero bus sekmadienį.
Ateee ^^
YOU ARE READING
Lotto
FanfictionTai apie mergina kuri gyvena Pietu Korėjoje jei 21 metai iu kuri bando pradėti gyvenima iš naujo... Ir ji pradeda dirbti SM pramonių imonėje....(Y/N: your name)