PART 16 "INCIDENTAS SU MR.LEE"

55 6 0
                                    


~Restorane~

-''Tai čia tas restoranas apie kurį jūs kalbėjote?"- paklausiau.

-"Tai žinoma, o ką tu išsivaizdavai?"- atsakė Mr. Lee.

Nuleidau pečius maniau, jog šis vakaras bus paprastame miestelio restorane, o šis toks modernius ir yra vienas iš populiariausių Pietų Korėjos restoranų. Dar prieš atvažiuojant Mr. Lee minėjo, kad jo geriausias draugas yra šio restorano vadybininkas.

Atsisėdome prie staliuko, kurį užrezervavo Mr. Lee.

Prie mūsų priėjo padavėją ištiesusi mums šio vakaro meniu.

"Labas vakaras, gal iš karto užsisakysite ko nors atsigerti?" padavėja nusišypsojo.

"48-ųjų metų vyno prašyčiau" Mr. Lee.

~Po valandos~

Mes įlipome į automobilį ir jau ruošiamės važiuoti namo. Mr. Lee vairavo, o aš sėdėjau greta jo. Automobilis užsikūrė ir mes pradėjome važiuoti. Tarp mūsų svyravo mirtina tyla, kai Mr.Lee užmezgė pokalbį.

"Ar patiko šis vakaras?"-paklausė manęs Mr.Lee.

"Taip, ačiū už šį vakarą Mr.Lee, maistas buvo nepakartojamas~"

Viskas ką galėjau pagalvoti tai buvo maistas. Aš jaučiausi tarsi tuoj sprogsiu, nes mano pilvas taip išsiputė, jausmas lyg mano sijonas plyš.

"Smagu girdėt" pažvelgė į mane su šypsniu veide.

Tada pajutau kai jo ranka paslinko man prie šlaunies. Jis padėjo ranką ir pradėjo lėtai glostyti.

 Jis padėjo ranką ir pradėjo lėtai glostyti

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

*Po velnių.. Kas manai esąs? Neliesk manęs~ Mama* sustingau ir pradėjau panikuoti mintyse.

Ne ištvėriau ir bandžiau patraukti Mr.Lee ranka, tačiau nesėkmingai. Jis tik dar stipriau pagriebė.

"Um... Mr. Lee man skauda, paleiskit..."-pasakiau tyliai. Jaučiau kaip akyse kaupiasi ašaros.

"Y/n... nevadink manęs Mr.Lee, mane tai pykdo, kreipkis į mane kaip į draugą, kaip tu taip vadini jaučiuos senas." Jis pasakė griežtu balsu.

***

Hey~ Tikiuosi jums patiko, jei turit idėjų rašykit į komentarus <3

Ate

LottoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang