Part 11 ,, Interview"

65 7 3
                                    

TU:

-Aš niekada... su... judviejų..... neeisiu....į... parduotuvee...., tai per daug rizikinga mano gyvybei- pasakiau visa uždususi. 

CHANYEOL:
- O tai, kas nutiko?-paklausė jis.

SEHUN:
- Mus užsivyjo saesaengs(labai extra žmonės 😓)

CHANYEOL:
-Tuomet viskas aišku, kodėl Y/n daugiau su mumis neis į parduotuve. Na tada eis vieną- pasakė ir pažvelgė į mane.
TU:
- Nors mažesnė tikimybė mirti, nes tikrai nenoriu mirti tokia baisia mirtimi-pasakei ir atsidusai.
Kol prie manęs priėjo Suho ir padavė man į delna maža buteliuką bananų pieno.

SUHO:

-Vaikinai, dabar visi į svetainę! Reikia mums kai ką aptarti! Tik EXO.-Suho sušaukė per visą kolidoriu ir išėjo su visais kitais likusiais vaikinais, o aš tuo tarpu likau stovėt vieną kaip  pirštas. Na tuomet man nebeliko kitos išeities, kaip eiti į virtuve ir susidėti produktus į šaldytuvą ir pasigaminti ką nors valgyti.
=Tuo tarpu svetainėje=

KAI:
- Kodėl sušaukei mūs į svetainę?- paklausė jis ir pažvelgė į Suho.

SUHO:

-Um... Turiu blogų žinių, bet jos nėra tokios blogos...-kai tuomet Chanyeol pertraukė.

CHANYEOL:

-Nagi vistiek neleido daryt koncerto Europoje?- paklausė ir nusišypsojo lyg žinodamas tai.

SUHO:

-Ne, tai visai ne apie tai. Tai apie Y/n. Mane šiandien pasikvietė Mr. Lee Soo (direktorius) ir pasakė, kad Y/n nebebus mūsų vadybininkė dėl to, nes jei šiek tiek reik prisiprast prie lengvesnio darbo. Tačiau Y/n bus mūsų namų šeimininkė ir gyvents su mumis, kol pagyrės jos gyvenimo sąlygos.

KYUNGSOO:

-O žinai, kodėl Y/n atsikraustė į Korėja, nes ji tai užsienietė?-paklausė jis.

SUHO:

-Kiek žinau tai, kad Y/n pabaigus studijas nusprendė, išskristi į kitą šalį ir pradėti naują gyvenimą, tačiau dar yra viena yra priežastis, kodėl jinai atsikraustė į Korėja. Tai parenkim ją!- visi įdėmiai klausėsi ir palinksėjo, tartum supratę.

SUHO 'POV

Išėjome iš svetainės, kol staiga užplūdo keptos vištienos kvapas sklindantis iš virtuvės. Visi kaip ančiukai eilutėje nužygiavome iki virtuvės ir staiga sustojome.

 Visi kaip ančiukai eilutėje nužygiavome iki virtuvės ir staiga sustojome

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ir pažvelgia į virtuvę pamatėme Y/n kepančia(A.W. Jei bučiau jos vietoj, mes visi su EXO nariais stovėtumėm prie namo ir lauktumėm ugniagesių :D) ir tuomet Kyungsoo tarė:

- Iš dangaus atskrido angelas ir tapo mūsų namų  šeimininkė ir visai norėčiau tokios moteries ateitį.- pasakė besvajodamas.

XIUMIN:

LottoWhere stories live. Discover now