Vis dar stipriai lijo ir buvau galutinai permirkusi, tad visai nebebuvo reikalo pasislėpti nuo lietaus...
Aš lėtai ėjau, kai staiga prie manęs priėjo mergina ir pasisveikino.
Aš iš nuostabos sustingau vietoje ir pasimečiau.
Mano galvą užplūdo nesibaigiantys klausimai.
Lilly pažvelgė į mane su liūdesiu akyse ir tarė "Y/n nebežinau kaip ir besielgti toliau..." ji puolė man į glėbį su akyse plūstančiomis ašaromis. Likau stovėti lietuje, vienoje vietoje, sustingau.
"Lilly, kad nutiko? Negąsdink manęs..."
Tada ji atsakė
"Tas psichas sugadino mano gyvenimą. Viskas per tavo buvusį vaikiną Beną, kai tu jį palikai jis pasidarė tiesiog nevaldomas per jį aš netekau namų, vaikino ir... mes vos netekome tėvų Y/n...
aš bijau prarasti tave... Leisk pabūt su tavimi, man baisu, aš bijau grįžti namo ir palikt tave, kas jei... jis pasiryš kitai aukai?
Viskas man jau užtenka šito, bijau net klausytis daugiau.
"Lilly manau mums reikia ramiai kažkur prisėsti ir pasikalbėti, bet pirmiau nueikime iki mano darbovietes, nes jei nenueisiu prarasiu darbą ir mūsų situacija bus dar blogesne nei dabar.
~Prie direktoriaus kabineto~
"Lilly tu geriau palauk manęs čia, arba gali nueiti iki kavinės pro kurią praėjome kol aš pasikalbėsiu su savo vadovu." Pasakiau ir užėjau pas Mr. Lee.
"Džiugu, kad vis dėlto atvykote. Prašau sėskitės."
Aš prisėdau prieš Mr. Lee ir pradėjau pokalbį.
"Ar kažkas nutiko, kodėl mane staiga pasikvietėte?"
Po pokalbio su Lilly buvau šiek tiek persigandus, bijojau prarasti darbą. Nejaugi mane atleis dėl Exo vakarykščio interviu?
"Y/n kaip manai dėl ko aš čia tave iškviečiau?"
Po šių Mr. Lee žodžių aš iš tikrųjų pradėjau nerimauti.
"Labai atsiprašau Mr. Lee, manau, kad jūs ruošiatės mane atleisti iš darbo dėl vakar vykusios interviu su EXO." Aš išsakiau savo nuomonę ir tikėjausi kuo blogiausia.
"Hm... Jūs Y/n esate gudri, tad aš jums duosiu vieną ir paskutinį šansą, bet tavo darbo vieta pasikeis. Tavo pareiga bus prižiūrėti vaikinus ir saugoti jų gyvenamąją vietą dėl viso pikto. Jei vėl iškils į viešumą tokie straipsniai, deja lėksi tada iš kompanijos be gailesčio. "
Atsidusau ir apsidžiaugiau.
" Labai ačiū, daugiau tai niekada nepasikartos Mr. Lee. "
" Gali eiti Y/n"
YOU ARE READING
Lotto
FanfictionTai apie mergina kuri gyvena Pietu Korėjoje jei 21 metai iu kuri bando pradėti gyvenima iš naujo... Ir ji pradeda dirbti SM pramonių imonėje....(Y/N: your name)