Παρτ2

4 2 0
                                    

Η πτηση ειναι ησυχη,παρατηρω απορροφημενη εξω απο το παραθυρο,σκεφτομαι οσα προκειται να γινουν.Παντα επιδιωκα να σπουδασω στο εξωτερικο και μετα τον θανατο του πατερα μου εγινε στοχος,για καποιους μακρυνος και δυσκολος αλλα δε με ενοιαζε,θα κανω αυτο που αγαπω σε μια χωρα που αγαπω.

Παντα ειχα μια μικρη αδυναμια στο Λονδινο,εχει πολυ καλα πανεπιστημια και ειναι μια πανεμορφη χωρα.
Εκτος απο αυτο το αγαπημενο μου συγκροτημα ειναι σε αυτη τη χωρα.Οι παγκοσμιος γνωστοι One Direction.Οταν με ρωταγαν για τη μουσικη που ακουω παντα μιλουσα για αυτα τα 5 αγορια,τις περισσοτερες φορες δεχομουν κριτικη και σχολια του τυπου "ειναι γκευ".Μα τι τους νοιαζει; ειναι εξαιρετικοι ανθρωποι με υπεροχες φωνες.

Δεχομαι ενα απαλο σκουντηγμα και αμεσως βγαινω απο τις σκεψεις μου.Η αεροσυνοδος με εμημερωνει οτι σε λιγοτερο απο 5 λεπτα θα βρισκομαστε στο αεροδρομιο του Λονδινου,την ευχαριστησα ευγενικα και αρπαζωντας την τσαντα μου σηκωνομαι απο την αβολη θεση του αεροπλανου.

                                         .........

Ο κρυος αερας πεφτει στο προσωπο μου κανοντας με να σφυξω παραπανω το δερματινο μπουφαν μου.Οι καστανες μπουκλες μου πεφτουν με μανια στο προσωπο μου.Υπο αλλες συνθηκες θα δυσανασχετουσα,τωρα ομως δε το κανω
Επιτελους θα πραγματοποιησω το ονειρο μου.

Ο ευγενικος ταξιτζης με αφηνει εξω απο το πανεπιστημιο και προσφερεταινα με βοηθησει κουβαλωντας τις βαλιτσες μου στο εσωτερικο του τεραστιου κτηριου.

Στην εισοδο με περιμενει μια επισημα ντυμενη γυναικα γυρω στα 50 με ξανθα μακρυα μαλλια και ενα τεραστιο χαμογελο.

'Καλωσηρθατε δεσποινις Αθανασιαδη,ονομαζομαι Nora Smith και ειμαι η διευθυντρια του πανεπιστημιου'απλωνει το χερι της για μια χειραψια

'Χαρηκα για τη γνωριμια κα Smith'ανταποδιδω τη χειραψια χαριζοντας της ενα ζεστο χαμογελο.

'Εδω ειναι το δωματιο σου,σε λιγο θα ερθει και η συγκατοικος σου'με ενημερωνει και φευγει απο το δωματιο.
Αφηνω βιαστικα τις βαλιτσες στο πατωμα και επεσα με δυναμη στο κρεβατι τοποθετωντας τα ακουστικα στα αυτια μου.Στα αυτια μου ηχει η μελωδια της κιθαρας του και αμεσως μετα ξεκιναει να τραγουδαει.Η φωνη του,η Ιρλανδικη προφορα του αποτελουν τον τελειο συνδιασμο,δε θα το βαρεθω ποτε.

Η πορτα ανοιγει αποτομα και μια μικροσωμη ξανθια κοπελα μπαινει μεσα στο μικρο δωματιο και πεφτει με δυναμη στο κρεβατι διπλα μου

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

New FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin