Seznámení

330 13 0
                                    


Ahojky, jmenuji se Flixi Moonová. Je mi sedmnáct let. Vzhledově jsem průměrná středoškolačka, ale jedna věc je na mě zvláštní. Od malička mám modré vlasy a jasně zlatavé oči. S rodiči a mladší sestřičkou Rouse žijeme v malém městečku na ostrově v Tichém oceánu se jménem Maui. Vlastně je to jediné městečko na tomto ostrově. Nachází se tu jedna základní a jedna střední škola. Máme tu jedno museum a celkem velký obchoďák. Nechápu co by jsme bez něho dělali. Je to ohromný přínos pro ostrov. Najde se tu i několik krámečků a kaváren. Jinak to je samá džungle. O našem ostrově mnoho turistů neví. Největší počet turistů je jen v létě. Přistěhovala jsem se zde s rodiči v mých pěti letech z kontinentu. Hned jsem si to tu zamilovala. Ale jak jsem starší je tu čím dál větší nuda. Rodiče cestují každý den na kontinent a vracejí se pozdě večer. Proto se musím starat o Rouse sama. Můžu říct, že jsme na ostrově jedna z dost bohaté rodiny, a díky tomu máme služebnictvo, které nám pomáhá. Chodím do třetího ročníku a moje sestra chodí do prváku. Na ostrově mám dvě nejlepší kamarádky Lunu a Amandu. Jsou to ty nejlepší holky už od základky. Amanda bydlí s námi, jelikož ji rodiče zemřeli při dopravní nehodě. Moji rodiče ji vždy milovali, proto ji vzali do opatrovnictví.

Tak to je asi vše z mého nudného života.


---------------------------------------------------------------------------------------

Nejdřív vám chci představit hlavní hrdinku mého příbehu. Pak se můžete pustit do příběhu.

Zrozená fénixemKde žijí příběhy. Začni objevovat