Zrození

71 5 0
                                    

Marko

Už mě to cestování nebaví. Další hodiny v letadle. Je to nekonečný. Proč to nikdo nechápe. Jestli se Flixi něco stane, nikdy si to neodpustím. Neodpustím si, že jsem poslech otce a teď trčím tady v letadle do Milána. Vím, že se mílý. Měl jsem být s ní. Naštvaně jsem rozmáčkl prázdnou plechovku od coca-coly. "Zachovej klid. Už tam budeme. U tety najdeš jiné rozptýlení dokud nás nezavolá zpět." Chlácholim mě bratr snad už po sté za celou cestu. "Grrr" Potřebuji do něčeho praštit.

Flixi

V posledním snu mi Fex radil jak zvládnout proměnu. Řekl mi, že můžu být pro své okolí nebezpečná, ale že prý rodina ví co má dělat. Na mě záleží, abych proměnu zvládla. Naučil mě několik dechových cvičení na odbourání bolesti. Am se mnou začala pomalu mluvit. Vyprávěla mi o drbech ve škole. Jak Luna jančí, že nejsme ve škole. Nejzajímavější zpráva byla pro mě ta, že se Marko neukázal ve škole. Robert jen mlčí a nic nechce říct. Rous je stále zalezlá u sebe v pokoji a moc často nevychází z pokoje. Am říkala, že buď pracuje na narozeninové oslavě a nebo se jen prostě bojí víkendu. Víkend. Není sama, která se bojí. Už jen představa víkendu mi nahání husí kůži. Mamka to už se mnou několikrát probírala. Napsala jsem si radši seznam:

1)Dostat se co nejdál do nezalidněné části ostrova.

2)Musím tam zůstat sama, abych nikoho nezranila.

3)Přežít proměnu

4)Až se proměním, hned mě odvezou zpět domů

5)Doma mě podrobí testům

Nemám se bát, ale to se jim lehko řekne. Rob, jeho otec a máma si tím už prošli. Já ne. K tomu ty hrozné bolesti zad.

Robert

"No tak Robe, řekni mi kde je." Žadonila Amanda. Dnes o ničem jiném neslyším. Zavázal jsem se, že jim nic nepovím. Musí to být. Nelíbí se mi to, soucítím s Markem, ale hněv našeho táty dokáže rozpoutat válku. "Já to nevím, jasné." Slabě jsem políbil Am na tvář. Ona se však odtáhla. "Co se děje?" Vypadala zklamaná. "Flixi už na tom teď není dobře, myslela jsem, že by jí tahle zpráva trochu rozveselila. A ty mi to nechceš říct." Tohle mi nedělej. Už mám odpověď na jazyku, ale radši ji zase hned spolknu. Ne nemůžu. "Nic ti bohužel nepovím."

Flixi

Přistoupila jsem k Fexovi. "Co mi povíš dnes?" Otočil se směrem na mě. "Víš povím ti takový příběh." Pohodlně jsem se usadila do křesla. On udělal to samé. "Už je to dávno má Luina Naina. Poprvé když se Fénix zamiloval do své dívky, musel se něčeho vzdát. Byla to jen smrtelnice, ale on věděl, že život bez ní si nedokáže představit. Proto se vzdal svého života a věnoval ho jí. Ona díky tomu mohla žít déle než ostatní lidé. Stárla o dost pomaleji. On se o rok později zrodil znovu z popela a přišel si pro ni. Tohle gesto podstoupil ještě párkrát po sobě. Ale každé vzdání života mělo svoji daň. Když měl v plánu jí opět darovat léta života, ona mu řekla, že s ním čeká dítě. Takže díky darování života získali jeho děti svoji moc a děti těch jeho dětí také. Bohužel porod jeho milá nezvládla a on nestihl ji darovat život." Na chvíli se odmlčel. "Ale co slzy fénixe, moje matka mi říkala, že díky jim je může být otec s matkou." Smutně se pousmál. "Příběh pokračuje má milá. Fénix pro smrt své milované moc truchlil. Proto vznikly slzy fénixe. Dokáží léčit a darovat někomu delší život. Když viděl, co způsobili jeho synové naštval se. Proto přísahal, že v každém rodě se narodí dítě mocnější než jejich předkové a dovede je do záhuby. Jen u svého mladšího syna udělal vyjímku,, jelikož jediný se snažil své chyby napravit. Předurčil, že v jeho rodě se narodí dívka s čistým srdcem, která dokáže oba rody zachránit od jejich záhuby." Nechápavě jsem na něho hleděla. "Ale teď oba rody jsou v míru. Sama jsem u toho byla." Pro změnu hořký smích. "Teď možná, ale co se stane za pár let. Co se stane až se proměníš. Neznáš všechny příběhy. Neznáš celou skutečnost. Řekli ti rodiče kdo začal s válkou mezi rody? Kdo přežil a kdo ne?" Zavrtěla jsem hlavou. "Hloupoučká Luina Naina." Třikrát zatleskal a postavil se. "Teď znáš část příběhu. Je na čase aby jsi se připojila ke svým předkům. Ale i na dále tě budu navštěvovat má milá. Máme spolu ještě hodně práce." Jen co to dořekl, zase zmizel bez rozloučení. Ze snu jsem se probudila zmatenější než kdy dřív. Nechápala jsem celý význam toho snu. Ale jedno je jisté, proměna mě čeká co nevidět.

Zrozená fénixemKde žijí příběhy. Začni objevovat