Dnes mě a Amandě začíná škola. Obě nastupujeme do třetího ročníku. Rychle jsem vstala z postele a přesunula se do koupelny. Zde jsem jako každé ráno udělala ranní hygienu, potom jsem se šla obléct. Můj pokoj se skládá ze tří místností a balkónu- ložnice,koupelna a šatna. Tak to má i Amanda nebo Rouse. V šatně jsem si vybrala kraťasy s vysokým pasem a k tomu croptop do světlé barvy. Potřebné věci jsem si ještě naházela do kabelky a hned jsem spěchala na snídani. V jídelně už snídala Rous a Amanda. Naše služebná Klér jim zrovna nalévala čaj. S úsměvem se na mě obrátila. „Zase pozdě slečno Moon, to i ve třetím ročníku budete chodit pozdě na snídani?" Usadila jsem se naproti Rouse. „No to víte Klér nemůžu si pomoct." Amanda mě se smíchem pozorovala. „Nemohla jsi zase něco najít, viď." Jen jsem kývla hlavou. O pár minut později na nás zatroubil Tadeáš náš řidič. Sebrali jsme si tašky a vyrazili. V autě jsem začala povídat s Rous. „Nemusíš mít strach ségra, na střední to není tak zlí. Uvidíš. Hned se seznámíš s novými lidmi. A určitě okouzlíš spoustu kluků." Moje sestra je hodně pěkná. Více méně jsme si dost podobné. Krom těch vlasů, ty její jsou rudé jako krev. Nemá je nijak obarvené, prostě se s nimi narodila. Po vlasech vás zaujmou ty její oči. Já mám zlatavé a ona je má zase tmavě hnědé. Rouse se na mě pousmála. „Děkuji Flixi." Amanda se na nás otočila z předního sedadla. „Hele Rous kdybys něco potřebovala víš kde nás najít. Můžeš se na nás spolehnout. Poprvé tě zavedeme do třídy, OK?" Na znamení zvedla Rous zdvihnutí palec. Tadeáš nám zatavil na parkovišti a pak zase odjel. U brány na nás čekala Luna. „Nazdárek holky" A všechny nás objala.
Vedla jsem Rous do její třídy a na každém rohu mě někdo zdravil. „Ahoj Flix" nebo „Čus Flixi, tak k nám konečně dorazila tvá ségra." Viděla jsem jak se Rous stydí. U dveří její třídy jsem se rozloučila a šla do té své. Jako minulý rok máme jako třídního profesora Hackla. Radši si sednu někam dozadu. Ve třídě na mě čekaly holky, drželi mi lavici u okna a oni si sedli spolu přede mě. Nevadí mi že sedí spolu, já ráda sedím sama. Ještě před zazvoněním dorazil profesor do třídy. Hned jak zazvonilo spustil. „Dobré ráno studenti, rád vás zase všechny vidím po letních prázdninách. Mám pro vás menší novinku." To celou třídu zaujalo až na mě. Pohrávala jsem si se svými vlasy a nadále jsem ho ignorovala. „Od letošního roku k vám do třídy nastoupí nový žák. Jmenuje se Marko Browning. Přistěhoval se sem nedávno se svojí rodinou. Tak prosím ho tu zde přivítejte." Odkašlal si a pak pokračoval.„ Prosím Marko můžeš do třídy?" Celá třída byla unešená. To třídy vešel hnědovlasý kluk se zlatavými oči. Měl na sobě džíny a napůl rozeplou košili. Mohlo mu být tak osmnáct. Profesor zase začal mluvit. „Tak tady u nás vítej. Než si půjdeš sednout do lavice řekni nám něco o sobě." Ten kluk se opřel o profesorův stůl. Pak začal. „Jmenuji se Marko Browning. Před dvěma týdny mi bylo osmnáct. Pocházím z Anglie a moje rodina se sem přistěhovala kvůli práci rodičů. Mám dva straší bratry, jeden z nich je teď v posledním ročníku. Pak mám mladší sestru v prváku a další na základce. Hraju fotbal a šerm. To je asi tak vše." Profesor začal tleskat a třída se přidala. „ Výborně, můžeš si sednout ke slečně Moonové. Sedí támhle vzadu v lavici." No na tohle jsem už reagovala.Ten nový se porozhlédl po třídě. Jeho pohled zůstal namě. I já se na něho koukala.Něco mě na něm znepokojovalo, ale i zároveňzajímalo. Celkem rychle přišel ke mně a sedl si. Natočila jsem se na okno a celou hodinu jsem jen koukala z okna. Po zvonění jsem se sebrala a zašla pro sestru. Luna a Amanda mě šli doprovodit, Amanda stejně nemá na výběr. Rous stála u své skřínky před třídou. Zamávali jsme jí a došli k ní. „Tak jaké to bylo?" Od té doby nám celou cestu k autu vyprávěla svoje dojmy. Taky jsem se dozvěděla, že Markova sestra jménem Nancy je s Rouse ve třídě.
Druhý den ve škole začal jako vždy. Profesor nám předal rozvrhy a seznam učebnic, seznámil nás s pravidly a objasnil nám různé akce. Od druhé hodiny jsme se už učily. Všichni se o přestávkách bavili o té nové rodině Browning. Nechápu, co na nich všichni vidí. Jen rodina z kontinentu. Na obědě jsme si sedli já,Luna, Amanda a Rouse se svojí novou kamarádkou Denisou. Jako první o nich začala mluvit Luna. „Víte, že jejich rodina je velice bohatá. Koupili si na ostrově ohromné sídlo. Dá se říct Flix,že jste sousedé. Mají sídlo ve stejné části ostrova jako vy jen o kus dál." Nahodila jsem oči v sloup. „ No a co. Mě je to fuk. Dnes neslyším nic jiného než o nich. Všechny holky se baví o Markovi nebo o tom jeho bráchovi. Jak se to vlastně jmenuje? No to je jedno. Nezajímá mě to." Rous se usmála. „Jmenuje se Robert. A je to celkem fajn tam mít sousedy. Moc dobře víš že tam je nuda Flix. A ta Nancy je super holka, kdybych neseděla tady s Denisou sednu si s ní." Ukázala rukou na stůl u oken. Seděl tam Marko,Nancy a Robert. Až teď jsem si všimla že mě ten Marko pozoruje.Znovu jsem měla znepokojující pocit, ale nemohla jsemse přestat dívat do těch jeho očí. Naštvaně jsem se zvedla a chtěla odejít, ale v tu chvíli mě strašně začali pálit záda. „Au" Zaskučela jsem. Později co si pamatuji je, že mě něčí ruce chytily. Všude okolo mě se rozlehla tma jen čirá tma.
-------------------------------------------------------------------------------------
Nazdárek, nahoře máte přibližně vlasy Rous. Velice mě potěší když si příběh přečtete a zanecháte mi tu komentík. Příjmu i krytiku. Aspoň se do budoucna poučím. Pokud chcete můžete si přečíst můj první pyříběh- Krystal života. I tam mě ten nějaký komentík potěší. Tak přeji pěkné čtení dalších kapitol příbehu
Vaše B.Bee :)
ČTEŠ
Zrozená fénixem
FantasyPříběh je o sedmnáctileté Flix Moonové, která není jen obyčejná dívka. Postupem času se vše dozvídá od nového kluka a pak i od rodičů. Její život je ze dne na den jiný. Už to nikdy nebude ta stará Flix Moonová jako dřív. Teď to je Flixi Moonová zroz...