"Oppaaaaa!!!" Sungie menjerit tiba²."Wae? Wae?" Wonho yg berada di dalam bathroom terus keluar.
"Anii.. saranghae!" Kata sungie sambil tersenyum.
"Eish! Mengadanya! Dah jangan kacaulah! Oppa nak mandi ni!" Wonho memegang kedua pipi chubby sungie lalu menciumnya.
"Arraseo!" Senyuman sungie bertambah lebar.
Wonho pun masuk semula ke dalam bathroom. Sungie keluar dari bilik dengan happy.
*30 minit kemudian*
Wonho turun dari bilik dan terus ke meja makan sambil membutangkan bajunya.
"Dah siap?" Ujar sungie yg sedang menghidangkan makanan di atas meja.
"Dah.. chagiy.. tolong butangkan baju oppa boleh?" Wonho memuncungkan bibirnya.
"Arraseo.. come here!" Sungie mengarahkan wonho mendekatinya.
"Tengok oppa! Hensem kan?" Kata wonho sambil tersenyum.
"Mesti lah! Oppa hari² hensem! Tapi sungie takutlah oppa ada yeoja lain.. oppa kan model.. pegi sana sini, shooting.. jumpa ramai org.." Kata sungie sambil membutangkan baju wonho.
"Tak lah! Oppa setia ngn chagiy je! Trust me! Only you in my heart! (Chiaa chiaa chiaa😂)" wonho merenung sungie.
"Arraseo! I trust you! K.. jum makan! Sungie dah masak special untuk oppa!" Sungie menarikkan kerusi untuk wonho.
♥Skip♥
*infront of the door*
"huwarhh! oppa rasa macam tak sanggup nak tinggalkan chagiy! 😢😢" wonho memeluk erat sungie.
"Eish! Tak kemana pun kan? Pegi photo shoot je pun nak nangis.. janganlah childish sangat! Nanti sungie pun nangis sekali! Oppa ni!" Jelas sungie lalu membalas pelukkan wonho.
"Hemm.. but i'll miss you!" Wonho enggan melepaskan pelukkannya.
"Dah²! Tengok sungie! Oppa sayang sungie kan?" Sungie melepaskan pelukkan lalu memegang kedua pipi wonho.
Wonho hanya menganggukkan kepalanya dengan muka sedih.
"Tunduk sikit! Tak sampai!" Sungie menarik koler baju wonho lalu mencium wonho.
Wonho pun mengeratkan lagi badan sungie.
"Oppa! Kita kat luar rumah ni!" Sungie berhenti mencium wonho.
"Biarlah! Peduli apa!" Wonho menyambung mencium sungie.
"geumanhae! Nanti oppa lambat pulak! Dah! Go! Shuh shuh!" Sungie memberhentikan wonho daripada menciumnya lalu menolak wonho ke kereta.
"Okay last! Ppalli!" Wonho memuncungkan bibirnya meminta ciuman yg terakhir.
"*kiss* ok dah! Go go go!" Sungie mencium wonho dalam masa satu saat dan membuka pintu kereta untuk wonho.
Wonho pun akhirnya beredar. Sungie pun masuk ke dalam rumah semula.
♥TBC♥
YOU ARE READING
[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)
Fanfictiona very sweet marriage couple love story but became worst when both of them having a affair with their old ex bf/gf.