Chapter 4 (18+?)

140 6 4
                                    


Wonho pun sampai ke rumah selepas habis photoshoot. Sungie yg terdengar bunyi kereta wonho terus keluar.

"Woah! Yeppeuda!" Wonho terkejut melihat sungie yg sudah pun berpakaian rapi.

"Yeppeo right? Hehe.. khajja?" Sungie tersenyum manis.

"Come!" Wonho membuka kan pintu kereta utk sungie.

"Oppa.. kita nk pegi mana?" Tanya sungie slepas msuk ke dalam kereta.

"Adalah! Mna boleh oppa bgitau! Dah²! Jgn bnyak tnya! Pkai seatbelt tu!" Wonho berkata sambil memakai seatbeltnya.

"Pakaikan?" Kata sungie.

"Mengadanya!" Wonho pun memakaikan sungie seatbelt.

Skip

Setelah sampai di tempat tersebut, wonho menutup mata sungie menggunakan kain.

"Oppa! Knapa sampai nk kena tutup mata ni?" Rungut sungie.

"Sshhtt! Diam² je! Dah, jum ikut oppa!" Wonho berkata lalu keluar dari kereta.

"Nak ikut mcm mna klau tak nmpak?" Kata sungie.

"Oppa pegang lah! Come!" sungie keluar dari kereta sambil memegang wonho dengan kuat.

"Jjajjan! happy anniversary chagiy!" Wonho membuka kain yg menutup mata sungie.

"Woah!! Oppa.. neomu kamsahaeyo.. mianhae.. sungie betul² lupa yg hari ni anniversary kita.." sungie memandang wonho lalu tertunduk.

"Aniyaa gwenchana.. jgnlah sedih² mcm ni.. jum duduk! Oppa dah pesan your favourite food!" Wonho memegang tangan sungie dengan senyuman.

Sungie menganggukkan kepalanya lalu mengikuti wonho ke meja makan.

"Ohh! Hampir lupa! This is for my lovely beautiful wife!" Wonho mengeluarkan sebuah kotak kecil dari poket seluarnya dan memberikannya kepada sungie.

"Mwoyaa ige?.. o..oppa.. cantiknya.." sungie terkedu melihat seutas rantai berlian yg berada dalam kotak itu.

"Tak secantik orang yg ada kat depan oppa ni.. nak oppa pakaikan tak?" wonho tersenyum lebar..

Sungie mengangguk kepala dengan senyuman sambil memandang wonho. Wonho pun bangun dari tempat duduknya lalu ke arah sungie dan memakaikan sungie rantai berlian itu.

"Wah! Gumawo oppa! Tapi.. sungie takde apa² nak bagi kat oppa.." sungie memuncungkan bibirnya.

"Its okay.. i dont need anything from you.. chagiy dah ada dalam hidup oppa pun, dah cukup buat oppa.. but!" Kata wonho sambil memeluk sungie dari belakang.

"Tapi apa?" soal Sungie yg kebingungan.

"Nothing! The answer you will know tonight!" Wonho melepaskan pelukkannya lalu duduk di tempatnya semula.

"Eish! Oppa ni! Selalu sngat mcm tu!" Sungie merajuk.

"Aigoo aigoo! Wife oppa merajuk pulak! Dahlah.. tak cantiklah klau muka macam tu! Kita makan k? Nanti sejuk pulak makanan.." pujuk wonho.

"Arraseo!" Sungie pun berhenti merajuk.

Skip

Mereka pun pulang ke rumah setelah beberapa jam berada di cafe.

"Chagiy!" Wonho memanggil sungie.

"Eum? Nae?" Sungie menoleh ke belakang.

"Come!" Wonho dengan sepantas kilat menarik sungie masuk ke rumah lalu mengangkat sungie sambil menaiki ank tangga.

"Oppa!" Sungie hnya tertawa kecil slepas terkejut melihat tindakan wonho.

Selepas sampai di bilik, wonho mencampakkan sungie ke katil (suka hati main campak² je😂).

"Ohh! Sungie dah tau! Jadi ni lah yg oppa kata tadi!?" Kata sungie yg tercampak di atas katil😂.

"Yeap! Tonight.. its just two of us!" Kata wonho lalu pumping di atas sungie sambil mencium wajah sungie. (jgn fikir lain k?)

"Aikk? Bukan hari² kita berdua je ke? Manada org lain..? Lainlah kalau ada baby kat.." tidak sempat sungie menghabiskan kata²nya, wonho terus mencium bibir sungie.

"Sungie ni banyak cakaplah! Sshhtt!" Wonho menyambung mencium sungie.

Sungie kemudiannya terdiam lalu merenung wonho.

What happened? I dunno?😂

TBC

[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)Where stories live. Discover now