Chapter 14

85 9 3
                                    


Youlynn, Seungjun dan Hyungwon berbincang semula selepas tenangnya youlynn.

"So.. Apa plan hyung?" soal seungjun.

"Hmm.. Molla? Chagiy? Ada apa² idea?" jawab hyungwon lalu bertanya kepada youlynn.

"Plan youl senang aje.. Kita kena buat sungie jatuh cinta kat seungjun balik.. Then, kita pisahkan sungie dan wonho.. For sungie safety, seungjun! Kau kena bawak sungie jauh dari wonho.. Eottae?" Jelas youlynn.

"Tapi macam mana kalau sungie tak nak kat seungjun?" seungjun kerisauan.

"Jgn risau.. Noona tolong kau! Jgnlah bengap sangat.." youlynn memandang seungjun.

"Then? How about me?" hyungwon menunjukkan dirinya.

"You just need to protect me. Thats all.." kata youlynn smbil senyum.

"Wae? Youl nak buat apa?" tanya hyungwon.

"Youl nk jmpa sungie.. Youl nk bawak sungie ke rumah kita.. Youl tak nak dia cedera.. Hmm.. K, i have to go!" *hujan hujan, muka sedih* Youlynn pun berganjak.

"Youl! Kejap!" hyungwon memegang tangan youlynn.

"Wae? Oppa nak halang youl ke?" youlynn memandang hyungwon.

"Tak.. Nah.. Kunci kereta oppa.. Pegilah.. You're so brave just like before.. Please be careful okey?" hyungwon memberikan kunci keretanya kpada youlynn.

"Gumawo oppa.. Arraseo.. Oppa.. Saranghae!" youlynn pun keluar dari pejabat hyungwon dengan pantas meninggalkan hyungwon dan seungjun.

"Seungjun.. Tolong ikut youl dari belakang.." hyungwon memberikan tugasan kepada seungjun.

"Yes boss!" seungjun pun keluar dari pejabat hyungwon lalu mengikuti youlynn.

"Hmm.. Youl².. I can't protect you like you want.. Mianhae.." (Hyungwon pov)

Hyungwon kemudiannya mengeluarkan handphone'nya lalu mendail seseorang.

"Yeobusaeyo? Jin-sshi.. I need your help!"

Skip

-Wonho side-

Wonho mencekik Yejin dengan kuat tanpa belas kasihan. Yejin yg kesesakan nafas memukul-mukul tangan wonho agar dilepaskan. Wonho akhirnya mlepaskan yejin lalu dihempapnya yejin. Tanpa tersedar, kepala yejin terhantuk di bucu meja dan menyebabkan kepala yejin berdarah. Yejin sudahpun tidak menyedarkan diri. Wonho cuba membangunkan yejin tapi malangnya tidak berjaya.

Wonho yg terkejut terus keluar dari rumah yejin dan segera beredar.

"Aku tak sengaja! Mianhae yejin-ah! Aaarrrggghhh!!! Kenapa semua ni jadi!? Apa kau dah buat ni wonho?!" (wonho pov)

-Sungie side-

Sungie memandang jam di dinding berkali² kerana risau akan wonho yg masih belum pulang. Sungie cuba menelefon wonho tetapi tidak berjawab.

"Ding dong" youlynn membunyikan doorbell dengan keadaan risau.

"Aik? Dia tak bawak kunci ke?" sungie hairan lalu keluar membuka pintu.

"Sungie! Thank god! You're safe! Wonho ada tak?" youlynn berkata smbil memandang kiri kanan.

"Eo? Unnie! Takde.. Dia keluar.. Dia belum balik lagi.. Kenapa?" Sungie menjawab dengan selamba.

"Okey! Good! Kalau macam tu sungie ikut unnie! Kita kena gerak sekarang!" youlynn menarik tangan sungie ke kereta.

Tiba²..

"Yahh! Kau nak bawak kemana wife aku tu?!" wonho yg tiba² mncul memberhentikan youlynn dri menarik sungie.

"Aku nak bawak dia keluar dari rumah puaka kau ni! Dan jauh dari kau! Ehh! Aku dah taulah apa niat kau nak buat kat sungie! Nampyeon jenis apa kau ni?! Wife tengah pregnant mcm ni kau nak sakitkan? Sungie! Masuk dalam kereta sekarang!" marah youlynn kpada wonho lalu mngarahkan sungie msuk ke dalam kereta.

"Ohh.. Dah tau.. Ni mesti nampyeon kau yg bagitau kann? Baguslah.. Sekarang ni.. Aku nak kau pilih.. Kau lepaskan sungie atau aku bunuh nampyeon kau tu?" wonho mendekati youl lalu mngeluarkan sebilah pisau kecil.

"Aku! Takkan bagi sungie kat kau! Dan.. Aku takkan bagi kau bunuh nampyeon aku! Tak guna!" youlynn berkata lalu menendang bahagian sulit wonho dan masuk ke dalam kereta.

"Ergh! Tak guna punya perempuan!" wonho mengerang kesakitan.

♥TBC♥

[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)Where stories live. Discover now