Bonus Chapter!

120 7 4
                                    


Selepas berlakunya kejadian wonho menjadi gila, akhirnya tibalah masanya..

Sungie mengerang kesakitan dan wonho sedang memegang tangan sungie.

"Sikit lagi! Push baby push!" kata wonho yg kegelisahan.

"Arrggghhh!!!" sungie menggenggam tangan wonho dengan kuat.

Dan..

Suara bayi menangis akhirnya kedengaran.. Wonho dan sungie merasa lega. Wonho menyapu keringat sungie lalu mencium dahi sungie. Wonho tersenyum gembira slepas melihat kelahiran anaknya.

Skip

Semua keluarga Bae ada diluar sedang menunggu dengan kerisauan.

Wonho keluar dari bilik itu lalu menarik nafas panjang.

"Kenapa ni? Sungie okey ke?" tanya youlynn.

"Jumlah masuk dalam.." kata wonho dengan muka sedih.

Mereka pun masuk ke dalam.

"Sungie! Sungie gwenchana?! Mana baby?" kerisauan youlynn yg melampau itu membuatkan sungie tertawa.

"Chagiy! Jgnlah mcm tu! Kesian sungie!" hyungwon memberhentikan youlynn dri menggoncang bdn sungie.

"I'm okay lah unnie! Omma! Appa! Jgn risau..! Oppa? This is the time!" kata sungie sambil senyum.

"Pay attention everybody! Let me introduce you Baby Wonjae!" wonho menolak keluar katil baby.

"Omo! Kyeopta!" Jia terus meluru ke arah baby.

"Kejap.. Jjajan! Yg ni nama dia Yaewon.. Dongsaeng kepada Wonjae!" wonho menolak keluar lagi satu katil baby.

"Woah! Twin? For real?" youlynn terkesima melihat anak² sungie.

"Haa! Dah ada babies ni! Jgn tak reti nak balik rumah omma ngn appa! Kalau tak balik! Omma culik anak kamu ni!" kata mrs. Bae sambil mendukung wonjae.

"Arraseo.." sungie masih lagi tersenyum.

"Kenapa noona tak bawak jungie ngn jaewon?" soal wonho kepada youlynn.

"Oh my god! Oppa! Budak² tu!" youlynn baru teringat akan ank²nya😂.

"Takpelah! Mungkin dorg dah tidur tu.. Kann kita dah suruh ahjumma tolong jagakan.." kata hyungwon.

"Eish! Apelah unnie ni! Sikit² lupa! Nasib baik hyungwon oppa ada tolong ingatkan!" jia berkata sambil menggeleng kepala.

"Alaa.. Unnie kan ada amnesia.. K lah! Unnie nak balik! Esok sungie keluar dah kan? Nanti unnie pegi rumah sungie k? Annyeong! Oppa jum balik! Youl risaulah kat budak² tu! Omma, appa.. Kami balik dulu.." jelas youlynn lalu memeluk sungie, jia, mr. & mrs. Bae dan terus menarik hyungwon.

"Annyeong! Bawak kereta tu hati²!" kata jia lalu melambai.

Youlynn dan hyungwon melambai mereka semula.

Skip

*2 bulan kemudian*

Jia datang ke rumah sungie dengan seseorang.

"Eo? Jia unnie! Ji.. Jimin oppa? Unnie!.." sungie kekeliruan.

TBC or THE END?
Nado mollaseo😂 there is pt.3 .. So wait..

[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)Where stories live. Discover now