♥Skip♥*2 weeks later*
Sungie telah pun disahkan mengandung, wonho menjaga sungie dengan baik dan penuh perhatian. Tetapi wonho tidak pernah sempat ke klinik untuk menghantar sungie buat checkup.
"aish! sape aku nak minta teman ni?" sungie pov.
sungie meneliti nombor² telefon di screen hp'nya. akhirnya sungie berputus asa kerana terlalu pening memilih. Tiba².
~i'm like TT, just like TT~
hp sungie berdering."hello? seungjun?" sungie menjawab panggilan daripada seungjun.
"Sungie-ah.. Jia noona ada bagitau yg kau nak pegi buat checkup.. betul ke?" tanya seungjun.
"nae.. kenapa?" jawab sungie.
"kau dah siap? kalau dah keluarlah.. aku ada kat depan rumah kau ni.." seungjun~
"dah.. jinjja? arraseo².. kejap lagi aku kluar.." sungie mematikan tlefon slepas memeriksa kereta seungjun dri tingkap.
sungie pun keluar, lalu menutup pintu rumah dan memasuki kereta seungjun.
♥Skip again♥
setelah sampai di klinik, sungie pun melakukan checkup. seungjun hanya menunggu. Dan checkup pun selesai.
"hmm.. encik ni nampyeon cik sungie ke?" tanya doktor Kim.
"Yee! saya nampyeon dia! Kenapa dok? Kandungan isteri saya tak ape² ke?" Seungjun dengan megahnya berkata.
Alangkah terspeechless'nya sungie selepas mendengar kata² yg keluar dari mulut seungjun😂.
"hmm.. buat masa ni, kandungan ok, also the mother is ok.. so jangan risau.." jelas doktor kim.
"okay.. kalau macam tu kami balik dulu, khamsahamnida.." sungie yg speechless pun bersuara.
sungie kemudiannya menarik tangan seungjun lalu keluar dari bilik itu.
"neo michiyeoseo? kenapa kau suka hati je ckp kat doktor tu kau nampyeon aku?!" sungie berkata dengan geram.
"habistu? kau nak aku cakap aku just kawan kau? and doktor tu akan start fikir negatif pasal kau dengan kandungan kau tu? kau nak ke macam tu?!" jawab seungjun dengan panjang lebarnya.
sungie speechless sekali lagi.
"dahlah! jum aku hantar kau balik!" seungjun menarik sungie yg membisu.
♥Skip Skip Skip♥
*5 month later*
Wonho berubah dan semakin jarang pulang ke rumah. Wonho selalu menghantar Sungie ke rumah Mr. Bae. One day, Sungie bleeding akibat terjatuh dari bilik air.
"yeobuseyo?" wonho menjawab panggilan dari seseorang.
"Yahh! eodigaa? datang hospital cepat! sungie bleeding!" that person is just yelling to wonho..😂
"Nuguseyo? Sungie?" wonho pun blur.
"aku youl lah bengong! kau kat mana? dtg hospital cepat! sungie bleeding!" youl.. is still yelling😂.
"ohh! arraseo²! saya balik sekarang!" wonho yg cemas pun segera beredar.
"balik apanya? neo paboya? ku kata dtg hospital! bukan rumah! eiy! cepatlah!" youl mematikan telefon.
"he.. hello? noona?" wonho terdiam slepas panggilan dimatikan.
Wonho pun sampai di hospital tersebut dan, Wonho terlihat seorang namja sedang memegang tangan sungie dengan muka risau sambil menolak katil ke wad kecemasan bersama Jia dan Mrs. Bae.
Tidak sempat Wonho berganjak tiba² seseorang memegang bahu wonho dengan keras.
"yahh! kenapa lambat? kau dari mana? eiy! tak faham betul lah aku dengan kau ni! nampyeon tu buat cara nampyeon lah! dah isteri mengandung macam tu tak reti nak jaga ke? asyik sebok je dengan kerja dia!" bebel youl yg dtg ntah dari mana?
Wonho tidak berkata apa², malah dia tidak mengendahkan bebelan youl.
"yahh! aku tak habis cakap lagi lah!" youl menjerit kepada wonho yg hanya berjalan.
semua orang yg ada di ruangan itu melihat youl dengan wajah aneh. Youl terdiam lalu menunduk maaf kepada org² disitu dan youl terus mengikuti wonho dari belakang.
♥TBC♥
YOU ARE READING
[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)
Fanfictiona very sweet marriage couple love story but became worst when both of them having a affair with their old ex bf/gf.