Seperti biasa, Sungie menyediakan sarapan untuk nampyeon'nya."Good morning!" Wonho yg baru turun mendekati Sungie lalu mencium pipi kanan sungie.
"Morning.. ehh! Tak siap lagi ni kenapa? Oppa tak kerja ke hari ni?" Sungie tersenyum lalu berubah menjadi blurr selepas terlihat wonho yg masih memakai bathrobe.
"Hmm.. chagiya.. i have something to tell you.." wajah wonho menjadi masam.
"Waeyo?" Sungie memuncungkan bibirnya.
"Oppa kena pegi Japan.. i have schedule in there.." wonho berkata sambil memegang tangan sungie.
"Ohh.. berapa hari?" Sungie cuba melindung perasaan sedihnya.
"Tak lama pun.. 3 hari macam tu?" Wonho senyum sekilas.
"Okay.. takpelah.. oppa pegi lah.. sungie okay.. sungie boleh jaga diri.. nanti kalau sungie bosan, sungie pegilah rumah eomma ngn appa.. tak pun pegi rumah jia unnie or youlynn unnie." Jelas sungie.
"Arraseo.. tapi.. oppa tak sangguplah tinggalkan chagiy.. bogoshipta!" Wonho berpura-pura menangis.
"Eish! 3 hari je pun! Btw, flight oppa bila?" Ujar sungie.
"Huwargh! Hari ni! Pukul 11 nanti!" Tangisan pura wonho bertambah kuat.
"Ahh! Jinjja? Awalnya.. hmm.. uljimayo.. dahlah.. makan jum? Nanti chagiy hantarkan oppa ke airport.." sungie menarikkan kerusi untuk wonho.
Wonho hanya terdiam dan duduk.
♥Skip♥
Setelah sampai di Gimpo airport, sungie dan wonho duduk di ruang menunggu. Wonho keep holding sungie hands and keep kissing sungie nonstop.
"Oppa! Geumanhae! Kita kat public ni!" Sungie menutup mulut wonho dengan tangannya untuk memberhentikan wonho.
"Aish! Biarlah! Nanti oppa dah tak boleh kiss chagiy.." wonho melepaskan tangan sungie lalu memandang arah lain.
"Alaa.. hmm.. oppa.. dah nak pukul 11 ni.. oppa pegilah.. nanti terlepas pulak.." sungie memujuk wonho dengan satu kucupan.
"Aik? Menghalau nampak? Arraseo.. oppa pegi erk? Annyeong.." wonho pun bangun lalu beredar dengan lambaian dan flying kiss.
Sungie melambai wonho semula dengan senyuman dan menangkap flying kiss wonho.
Selepas ketiadaan wonho, sungie pun berjalan keluar dari airport sambil melihat phone.
"Ppapp!" Handphone sungie terjatuh selepas terlanggar seorang namja.
"Ahh! Mian mian! Saya tak sengaja.." namja itu meminta maaf lalu mengambilkan handphone sungie yg terjatuh.
"Aniyaa gwenchana.. its my fault.. khamsahamnida" sungie mengambil phone'nya dari tangan namja itu.
"Taehyung-ah!" Seorang namja datang ke arah namja yg bernama taehyung itu sambil memanggilnya.
Sungie memandang namja yg memanggil taehyung dan terkejut kerana namja itu adalah Seokjin.
"Eo! Sungie-ah! Sungie buat apa kat sini?" Jin yg terkejut juga terus menyapa sungie.
"Sungie hantar nampyeon sungie.." jawab sungie.
"Ohh.. btw, kenalkan ni dongsaeng oppa.. kim taehyung.. dia baru balik dari U.S.." kata Jin lalu tersenyum.
"Annyeonghaseyo.. bae sungie imnida.." sungie memperkenalkan dirinya kepada taehyung.
"nae, annyeonghaseyo.." balas taehyung.
"Apa kata kita pegi cafe kat hujung sana tu? Kita borak² kejap.. boleh?" Ujar Jin.
"Arraseo.." Sungie menganggukkan kepalanya.
Dan mereka pun berjalan menuju ke cafe yg dikatakan oleh Jin, Taehyung hanya mengikuti mereka.
♥TBC♥
Miann short n late update😊
YOU ARE READING
[COMPLETE] Psycho Husband Pt.2 (The Game)
Fanfikcea very sweet marriage couple love story but became worst when both of them having a affair with their old ex bf/gf.