Bola to divoká noc

78 3 1
                                    

Prišla som do spálne. On bol už rozvalený na posteli. Skočila som po ňom, pobozkala a povedala mu, že sa mi to strašne páči.
,,Ty moja kočena." pošuškal mi do ucha. Začala som sa s ním bozkávať mal mätovú príchuť, tak ako vždy. Doteraz som to nejak extra nevnímala. Začala som mať motýliky v bruchu. Keby sme stáli, určite by sa mi podlomili kolená. Bozkávali sme sa vášnivo a pomaly. V priebehu niekoľkých sekúnd sme si vymenili pozície. On bol hore a ja pod ním. Spýtal sa ma či to chcem. Prikývla som. Niekam odbehol a vrátil sa s kondómom. Nasadil si ho, zvliekol mi nohavičky a vnikol do mňa...

Edov pohľad (od toho ako prišli na izbu):
Podal som jej balíček. Vedel som, že sa jej to bude páčiť. Vyzliekol som sa a nechal na sebe iba trenírky. Skočil som na posteľ. Neviem čím ma tak očarila, no bol by som ochotný pre ňu zabíjať. Bože čo to trepem. Som predsa sériový vrah. Áno zabil som veľa ľudí a preto som musel pár krát odísť do zahraničia a vrátil som po pár týždňoch. Bol som raz v liečebni ale dostal som sa odtiaľ. Aj tam som zabil so svojou šikovnosťou asi 10 pacientov ale potom som už zdrhol. Toto dievča vo mne niečo prebudilo. Je neodolateľne krásna. A keď som ju uvidel s tým Dominom mal som chuť vraždiť. Preto som si ho v Tattách odchytil a vyhrážal sa mu nech jej dá pokoj. No to sa ona nedozvie. Je iba moja.
Keď som ju uvidel v tom spodnom prádle bola očarujúca.

Čo hovoríte na pohľad Eda ? Nikto z vás nečakal, že Edo prinútil Dominika aby jej dal pokoj čo ?? Ozaj časti budem vydávať každý deň. Fakt som sa do toho príbehu zažrala.

I am a psychopath?? (Dokončené)Where stories live. Discover now