Niekto som nou zatriasol. S neochotou som otvorila oči. Chcela som ešte spať. Predo mnou sa objavil nejaký chlap.
,,Štetka, Edo ťa volá." povedal a odišiel. Bola som v šoku. Tak toto si s Edom vyriadim. Nikto mi nebude hovoriť, že som štetka. S neochotou som sa postavila a išla ho hľadať v tomto dome.
---------------
,,Boha. Nevieš kde je Edo ?" spýtala som sa jednej štetky.
,,Ó Edko. Tak on po takomto mladom mäsíčku. Ja som mu nebola dosť dobrá, tak si našiel nejakú mladšiu." povedala namyslene. Zareagovala som podráždene. Začala som ju škrtiť a zasyčala som na ňu:
,,Kde je ?"
,,Pôjdeš rovno a zabočíš do prava a hneď prvé dvere." zachrčala.
Pustila som ju a vyrazila som sebavedomím krokom.
Otvorila som dvere a zabuchla ich. Bol v miestnosti sám a otočený chrbtom. Vyštartovala som po ňom a začala škrtiť odzadu. Dnes všetkých iba škrtím.
,,S kým všetkým si jebal ?"
,,Čo to kurva.. ?"
,,Odpovedz." zasyčala som.
,,Prečo ťa to trápi ?"
,,Nepotrebujem mať v sebe niekoho kto jebal so všetkými."
,,To bolo dávno."
,,To ma netrápi."
,,Počúvaj.... Mám... Návrh...." zachrčal. Povolila som stisk aby mohol hovoriť.
,,Aký ?"
,,Vyvraždíme ich. Všetkých čo ti ublížili... Väznica. Chceme ju vyvraždiť." pustila som ho a odstúpila od neho.
,,Čo si si myslela, že si chcela urobiť ?" začal po mne kričať hneď ako som ho pustila.
,,Drž hubu a radšej povedz čo si chcel."
,,Dnes večer vyvraždíme väznicu. Ideme do toho všetci. PRE TEBA." poslednú vetu zdôraznil.
-------------
Konečne je večer a sme pred väznicou. Bolo nás veľa. Stáli sme tam ako svorka nazúrených vlkov. Nikto a nič nás nezastavý. Edo a ja sme vykročili. Oni išli za nami. Stráže sa na nás iba dívali čo sme zač.
,,Prepáčte ale dnes nie sú náštevné hodiny a ak ste z polície ukážte svoj odznak."
,,Tu máš ten odznak, kokotko." povedal mu Edo a udrel ho. O pár minút pred nami ležala už len mŕtvola.
,,Ideme dnu." zakričal. Na to sme tam vtrhli ako besné psy. Začalo sa pre nich peklo. Začali tam škrtiť a biť každého strážnika. O pár minút prišli kukláči aj so zbraňami. Hodila som sa k zemi aby ma nezasiahli. Iní sa zase po kukláčoch rozbehli a aj keď ich zasiahli nevzdávali sa, ďalej išli až sa napokon zmocnili zbrane a zabili aj kukláčov. Teraz bol rad na mne. Zobrala som jednému strážnikovi zväzok kľúčov a postupne som poodomykala dvere na celách. Väzni sa rozradostili asi si mysleli, že zdrhnú. Smola. Dnes potečie ešte veľa krvi. Zobrala som aj ja jednu zbraň. Začala som tam po nich strieľať a smiať sa. Jedného som si nechala. Vlastne bolo to dievča. Bálo sa ma a aj malo prečo. Prišla som k nej a zo zbrane som vytiahla zásobník. Už v ňom nič nebolo. Celou silou som ju buchla zásobníkom do brucha. Bolelo ju to. Vytriskli jej z očí slzy. Udrela som ju do hlavy. Zobrala som zbraň a začala jej ju pchať do úst. Začala sa dusiť až nakoniec vypustila dušu. Postavila som sa a odišla.
YOU ARE READING
I am a psychopath?? (Dokončené)
Mystery / ThrillerBarča stretla Eda Maroona a odvtedy sa jej život točil okolo neho a vrážd. Bolo fakt zaujímavé ako im život vedel skrížiť cesty. Barča sa začala stávať psychopatkou a Edo ním už dávno bol. Ale čo keď to je iba sen ? Nie ! Sny sú predsa dokonalé. Prí...