Edo hneď po návrate do budovy, zmizol. Bolo mi to jedno. Ja som predsa tá urazená. Ľahľa som si.
-------------
,,Stávaj!" ja sa snáď nikdy nevyspím.
,,Čo je Edo ?!"
,,Musíme vypadnúť !"
,,A to prečo ?" neodpovedal mi iba ma chytil za ruku a vliekol ma. Len čo sme vyšli na chodbu, videla som všade krv. Začala som pociťovať strach. Edo začal bežať a ja tiež. Rozhliadala som sa okolo seba a preto som pár krát zakopla. Za sebou som niekoho zahliadla ako sa oháňa nožom. Zrýchlila som. Všetci okolo mňa sa oháňali nožmi.
,,Č.. Č... Čo sa stalo" koktala som. Nikto neodpovedal iba na mňa hodili vražedné pohľady. Nekonečná cesta z tohto domu sa skončila. Edo zastal až pár metrov od budovy. Zopakovala som svoju otázku.
,,Zbláznili sa. Mal som s tou onou čóro móro a..." až vtedy si uvedomil čo povedal.
,,No táák Barbie." povedal.
,,Neriešim to. Sám si predsa povedal, že nevieš či ma miluješ. A myslím, že bola chyba myslieť si, že medzi nami niečo je." síce som to povedala kľudne vo mne to vrelo. Čo si o sebe myslí ? Že môže kohokoľvek odrbávať ?
,,Som rád, že to takto berieš." on sa zbláznil ? Ako mohol toto povedať!
,,Tak vypadneme ?" mala som 100 chutí kričať ale nemohla som. Nemôžem sa takto ponížiť.
,,Ešte si nedopovedal čo sa stalo."
,,Proste zrazu ma chytila pod krk ale ja som bol hore a tak, som ju zabil mám väčšiu silu než ona. A keď som vyšiel na chodbu zabíjali sa navzájom. Vtedy som si spomenul na teba a išiel som pre teba." až vtedy si na mňa spomenul ? Ako som si ho mohla takto pripustiť k telu ?
,,Mám jednu otázku. Ako som mohla byť taká hlúpa a veriť ti ?" zrazu to zo mňa vyletelo.
,,Myslel som si, že to berieš inak."
,,Ak si si naozaj myslel, že to beriem tak ako som hovorila pred malou chvíľou, tak si na veľkom omyle ! Nepoznáš ženy ! Žena sa môže tváriť akokoľvek bezcitne, vždy bude niečo cítiť !" som slaboška. Zabíjam, ale priveľa cítim. Niečo vo mne sa zrútilo presne tak ako pri Dodovi.
,,Naozaj nechápem čo si chcel dokázať tým, že nahovoríš Doda aby sa som nou nebavil. Na čo si mi zničil život ? Mohlo byť všetko v pohode nebyť teba!" kričala som. Plakala. Nechcela som žiť.
YOU ARE READING
I am a psychopath?? (Dokončené)
Mystery / ThrillerBarča stretla Eda Maroona a odvtedy sa jej život točil okolo neho a vrážd. Bolo fakt zaujímavé ako im život vedel skrížiť cesty. Barča sa začala stávať psychopatkou a Edo ním už dávno bol. Ale čo keď to je iba sen ? Nie ! Sny sú predsa dokonalé. Prí...