Konečne nedeľa. Áno s Edom síce bolo včera v Tatrách fajn, ale musela som spomínať na tú chvíľu s Dodom. Bola som rada, že som v sobotu o 9 večer prišla domov a vyspala. Dnes sa sťahujem. Už som sa prezliekla a Edo už čakal aj s autom pred domom. Na zadné sedadlá som hodila kufre a do kufra sme dali nejaký ten nábytok, ktorý v tom byte nebol.
---------------
Dve hodiny poobede. Konečne som to už v novom byte mala zariadené a prišla sa rozlúčiť s rodičmi. Edo čakal v aute tak využili príležitosť.
,,Vy spolu chodíte ?" spýtala sa mama.
,,Nie. Pomáhal my iba so sťahovaním." sama som nevedela čo spolu máme. Sexovali sme spolu a všetko ale nespýtal sa tú otázku. Nevadilo mi to.
--------------
Edo odišiel a ja som mala chuť vraždiť. Dostala som nápad. Veď dnes mala byť tá svadba. Dala som si legíny a tričko. Na to som si hodila koženú bundu. Bolo už docela chladno. A do tašky som si hodila pár nožov a lyžičku.
--------------
Vtrhla som do kostola práve vtedy keď si mali povedať svoje áno. Bola to súkromná svadba. Bolo tam iba pár najbližších. Vybrala som si z tašky nože. Mala som ich asi 9. Hodila som ho po farárovi. Mala som ja ale dobrú mušku. Priamo do srdca. Pribehla som a neveste som pichla do oka. Ostatný nereagovali iba sa nemo dívali. Bol to pre nich šok. Nemala som čas sa s ňou hrať tak som jej život ukončila. Ženíchovi som začala bodať do nôh. Chcela som sa s ním potom pohrať. Zrazu som počula v lavici šepkanie. Niekto volal na políciu. Nie! S ľahkosťou som preskočila lavicu a oni začali utekať. Začala som po nich hádzať nože. Začala som sa smiať ako z hororu. Bodala som každého z myšlienkou, že sa nikto z nich už nedostane von. Zrazu sem niekto vtrhol a začal strieľať. No do prdele. Obzrela som sa a tam stál Edo. Moja pomoc alebo ? Zabuchol dvere. Znova začal strieľať. Všetci skapali ako potkany. Vrátila som sa k ženíchovi. Vytiahla som lyžicu a opatrne vybrala jeho oči. Hodila som ich o stenu. Roztiekli sa. Ukončila som jeho naničhodný život. Otočila som sa k Edovi.
,,Si normálna ?" spýtal sa ma.
,,Vražda v kostole ? Som proste bohovská." začala som sa smiať.
YOU ARE READING
I am a psychopath?? (Dokončené)
Mystery / ThrillerBarča stretla Eda Maroona a odvtedy sa jej život točil okolo neho a vrážd. Bolo fakt zaujímavé ako im život vedel skrížiť cesty. Barča sa začala stávať psychopatkou a Edo ním už dávno bol. Ale čo keď to je iba sen ? Nie ! Sny sú predsa dokonalé. Prí...