Kamoška Saša a moje myšlienky

437 17 18
                                    

Kto vlastne som ? Som ako psychopat ? Neverím tomu. Moje myšlienky sú síce iné ako tých ostatných ale to ešte neznamená, že som psychopat. Navyše mojich rodičov by som sklamala...
Tieto myšlienky mi v hlave vírili neustále. Dôvod ? V poslednom čase rozmýšľam o spôsobe vraždenia. Chcela by som to skúsiť. Ale o tom asi rozmýšľa každý 25 človek.

Z myšlienok ma prebudil silný vietor. Bola som mokrá. Síce bolo leto al3 pršalo a ja som zase bola v lese. V poslednom čase som  v daždivom počasí vždy išla do lesa. Rodičia o tom nevedeli. Ako by aj mohli veď sú celý deň v práci.
                      -----------
Teplá sprcha mi urobila dobre, spravila som si čaj a zobrala knihu, Básnika smrti od Michaela Connelyho.  Táto kniha sa mi zapáčila hneď ako som ju videla. Moja intuícia,že bude super bola správna.
                       -------------
Zabili ho, škoda mal to lepšie naplánovať. Páčil sa mi od začiatku príbehu no je to jeho smola nemal to pokašlať. Ja budem najprv premýšľať až potom konať.
Zasa rozmýšľam o tom!! To snáď nie je možné! Nikdy sa zo mňa nesmie stať to čo z neho NIKDY!

Musela som prísť na iné myšlienky. Zapla som si hudbu a zapla notebook. Saša bola aktívna. Napísala som jej:
Ja: ideš von ??
Saša: oka ku tebe či ku nám ??
Ja: dojdi ku nám
Saša: ok

Saša bola jediná osoba, ktorá išla som nou každý deň von. Jej to vyhovovalo a aj mne. Keď sme spolu boli moje myšlienky zrazu zmizli a vrátili sa až potom. Na miesto nich prišla moje psychopatská nálada smiatia. Pri hocijakej blbosti som sa rozosmiala. Ona bola taká istá.

Začula som zvonček. Išla som otvoriť.
,,Jéé čau"
,,Sú u nás chalani."
Vždy vedela čo na mňa zaberá.
,,Tak čakaj idem si pre mikinu."
Zobrala som si mikinu a vyrazili sme ku nim.

I am a psychopath?? (Dokončené)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz