Všetci sú hajzli

84 3 3
                                    

,,Počúvaj užila si si som nou ? Užila! Tak čo chceš ? Daj mi pokoj!" tak predsa chcel len sex.
,,Ty si bol ten kto sa mi sral do života hej ? Tak mi tu nič nevyčítaj!"
Zobrala som si mobil, obula sa a zabuchla som dverami. V žiadnom prípade ho už nechcem vidieť. Akurát išla von aj suseda asi tak 26 ročná.
,,Chlapi že ?"
,,No hej." radšej som rýchlo zbehla dole schodmi ako keby som mala čakať na výťah a rozprávať sa o mojich problémoch. Nemala som pri sebe žiadne peniaze na taxík. Musela som ísť 2 kilometre peši. Začalo pršať. Super. Tento deň sa začal úchvatne. Zapla som si Kaliho. Stretla som nejakých chalanov, ktorý mi ponúkli odvoz ale odmietla som. Zrazu mi cinklo SMS.
Neznáme: kde si ?
Zase on. Neodpíšem mu. Mala som ísť práve okolo Doda. Aj on bol vonku s nejakým dievčaťom.
,,Čau Peťa." zavolala som na ňu. Ona pribehla aj s Dominom dážď im asi nevadil. Nemala som chuť naňho sa pozrieť. Rozprávala som sa s Peťou akoby nič. Peťa ma stiahla nabok lebo práve sa pristavilo nejaké auto. Kurva. On mi nedá pokoj.
Áno bol to Edo. Domino asi spoznal auto lebo sa nejako zaujímavo pozrel. Otvorila som dvere na aute.
,,Daj mi pokoj." povedala som mu.
,,Nastúp." snažil sa zachovať pokoj.
,,Povedala som, že nie."
,,Ok serem na teba." odišiel.
,,Kto to bol ?" spýtal sa Domino.
,,Niekto s kým som sa vyspala." odpovedala som a odišla.

I am a psychopath?? (Dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang