Na policajnej stanici

70 3 0
                                    

Odišiel a ja som išla za ním. No práve keď ja som vyšla, prišli policajné autá. Kurva, pomyslela som si. Zatkli ma.
                        ---------------
Už ma dovypočúvali. Edo prišiel do miestnosti a začal sa tam rozprávať.
,,Dozvedia sa to média ? Nepotrebujeme problémy." spýtal sa.
,,Edo ak zaplatíš tak nie." odpovedal.
,,Vieš, že s peniazmi nemám problém. Takže koľko ?" spýtal sa.
,,10 000." ja som iba vypleštila oči. Toľko za mňa nezaplatí. Prekvapil ma keď povedal, že do hodiny to tu má a odišiel. Muž v policajnej uniforme s ktorým sa Edo rozprával, sa ku mne vrátil a začal mi hovoriť niečo o Edovi.
,,Edo začínal tiež v tom istom veku ako ty, ale on bol opatrný. Všetci na tejto policajnej stanici vieme čo je zač. No nemôžeme ho zatknúť. Tam hore má ľudí, ktorý sa o to postarajú a navyše som s ním kamoš. Kamošom sa pomáha. No mám obavy dievča. Ak budeš takto vyvádzať tak Edo nebude váhať a nechá ťa v tom. On je opatrný na tieto veci. Dievča, Edo má aj temnú stránku. Neviem čo všetko ste spolu zažili, ale nepoznáš jeho druhú stránku." dokončil svoj monológ a odišiel. O niekoľko minút sa vrátil po mňa Edo.
                       --------------
,,Si normálna ?" spýtal sa ma v aute.
,,Tak prepáč za to, že si si musel minúť peniaze na mňa a nie na štetky." na slovo štetky zareagoval.
,,Ja žiadne štetky nepotrebujem jasné ? Mám teba! Tak načo by mi preboha boli ?" začal kričať. Zvyšok cesty som radšej mlčala. Musela som rozmýšľať. Slová, že ma miluje vynechal.
                      ---------------
Prišli sme do môjho bytu. Odomkla som. Obaja sme boli ticho. No ja som to ticho prerušila.
,,Nepovedal si mi, že ma miluješ." zostal zarazený. Nehýbal sa.
,,No tak miluješ ma či nie ?" chcela som to vedieť, nech to malo bolieť ako koľvek.
,,No.. Ja... Ja neviem."začal koktavo.

I am a psychopath?? (Dokončené)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt