Konečne je aj on dole

80 4 1
                                    

,,Jasné, že som. Myslím, že som ti to ani povedať nemala. Vieš čo ? Zabudni na to." povedala som jej. Nemala som jej to hovoriť. To tá moja huba.
,,Nie. Nezabraňujem ti v tom. Neboj nikomu to nepoviem. Ale dávaj si pozor na toho Maroona."
                        --------------
Mali sme psychológiu. Nechcela som nič viac už vedieť. Nechcem vedieť akú mám ja poruchu osobnosti. Ale žiaľ, viem. Je to tá istá čo má Edo. Je to disociálna porucha. Na psychológiu máme 26 ročného učiteľa Karouza. Chcela som sa pobaviť. Vytvorila som si z papiera guličky a keď vošiel začala som ich postupne hádzať. Nezaujímal sa o ne. Hneď ako prišiel do triedy, začal si písať na facebooku. Vedeli sme to všetci, lebo mu prišlo upozornenie. Ja som sa postavila a keďže sme v školr mali otáčacie stoličky, tak som si ho otočila k sebe. Sadla si na jeho nohy.
,,Pán Karouz. Viem, že by sa vám určite nepáčilo keby sme povedali riaditeľovi ako vyučujete psychológiu. Takže ak nechcete prísť o prácu tak nás pustite z tohto zapadákova." chvíľu pouvažoval nad tým ale nakoniec nás pustil. Ani nechápem načo som sa včera tú psychológiu učila. Dostala som chuť na vraždu ale aj na Eda. Musela som sa rozhodnúť. Rozhodla som sa pre vraždu. Moje rozhodnutie koho zabijem bolo ľahké. Domino. Zatiahla som ho do miestnosti pre upratovacie prostriedky. Dnes som mala šťastie. Boli tam aj kliešte. Dala som mu rýchlo z nohy ponožku a napchala do úst aby nekričal. Zobrala som kliešte a odcvakla som mu ruku. Dala som mu dole nohavice a aj trenírky. Chytila som jeho bimbasa a odcvakla. Chcel kričať ale jeho smradľavá ponožka mu to nedovolila. Zobrala som jeho druhú ruku a jeho prsty som mu odcvakla a napchala som mu ich do uší. Stratil už priveľa krvi. Omdlel. Dala som mu dole tričko a s kliešťami som mu s ťažkosťami vyrila do kože satanov znak. Odišla som tak aby si to nikto nevšimol a začala som hľadať Sáru a Sašu.

I am a psychopath?? (Dokončené)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora